نماینده مردم فردوس،طبس،سرایان و بشرویه در مجلس گفت:۶۰ درصد از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی خراسان جنوبی به بخش کشاورزی اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم بهره برداری از پروژه تجهیز و نوسازی ۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی طبس گفت: شهرستان طبس دورترین نقطه از مرکز استان است.

وی افزود:علی رغم کمبود آب و گرمای هوای طبس اقدامات خوبی در حوزه کشاورزی انجام شده و می طلبد توجه ویژه ای به این بخش شود.

امیرحسنخانی با بیان اینکه در بسیاری از نقاط علی رغم مصرف کم آب، تولید افزایش یافته است، گفت: در برخی از روستاها برنج، خرما، مرکبات و سبزیجات برداشت می شود.

نماینده مردم فردوس،طبس،سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی افزود: ۶۰ درصد از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی خراسان جنوبی به بخش کشاورزی اختصاص داده شده است.

وی اظهار کرد:شهرستان طبس علاوه بر اینکه تأمین کننده سبزیجات مورد نیاز خراسان جنوبی است، بخش عمده سبزیجات خراسان رضوی را نیز تولید می کند.

امیرحسنخانی با اشاره به اجرای طرح اصلاح نژاد دام در طبس بیان کرد: خشکسالی ها در چند نوبت دام این شهرستان را از بین برده بود و نیازمند اجرای این طرح بودیم.

نماینده مردم فردوس،طبس،سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت:مردم سخت کوش خراسان جنوبی آمادگی دارند طرح های پایلوت در استان اجرا و سپس در سایر مناطق اجرایی شود.

انتهای پیام/غ

۶۰ درصد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی خراسان جنوبی در بخش کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.