معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ورود هر گردشگر خارجی به ایران، حداقل یک‌هزار و ۳۴۰ دلار ارزآوری به همراه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، امروز دوشنبه ۲۲ آبان ۹۷ در سفر به چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هر گردشگر خارجی به طور میانگین حداقل یک‌هزار و ۳۴۰ دلار در ایران هزینه می‌کند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی و ارزآوری حضور گردشگران خارجی در کشور افزود: با انجام تبلیغات هوشمند، باید کاستی‌های تبلیغات در حوزه گردشگری رفع شود.

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: معرفی شرایط و جاذبه‌های گردشگری ایران به کشور‌های دنیا و به ویژه حاشیه خلیج فارس می‌تواند در افزایش جذب گردشگران خارجی مؤثر باشد.

خیاطیان یادآور شد: واگذاری امور به بخش خصوصی در کیفی سازی ارائه خدمات به مسافران و گردشگران خارجی و داخلی، تأثیر مستقیم دارد.

وی ادامه داد: همچنین تقویت زیرساخت‌های روستایی در رونق و افزایش جذب گردشگران خارجی و داخلی مؤثر است.

خیاطیان تأکید کرد: استان چهارمحال و بختیاری به علت برخورداری از طبیعت بکر و جذاب، می‌تواند در جذب بیشتر گردشگران اثرگذار باشد.

وی افزود: شناسایی نیاز‌ها و خلاء‌های قانونی، برای رونق حوزه گردشگری با هدف تهیه لایحه‌های پیشنهادی به دولت در دستور کار ادارات باشد.

انتهای پیام/خ

تبلیغات هوشمند برای افزایش جذب گردشگر خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار