فرماندار دهاقان گفت: 2 میلیارد تومان به لایروبی قنوات شهرستان دهاقان اختصاص‌ یافته که در هر روستا حداقل یک قنات لایه روبی می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌اصغر قاسمیان  فرماندار دهاقان اظهار کرد: توزیع گوشت گرم در بین روستائیان شهرستان دهاقان در دستور کار قرار دارد و نیاز هر روستا نیز در این مورد بررسی‌شده است و قرار است از کشور قرقیزستان با هواپیما وارد ایران شده و میان مردم توزیع شود.

وی با بیان این‌که یک‌تن گوشت گرم در روستاها توزیع می‌شود، افزود: یک‌تن گوشت گرم با قیمت هر کیلو 35 هزار تومان توزیع خواهد شد.

فرماندار شهرستان دهاقان در بخش دیگری از صحبت‌های خود در رابطه با  لایروبی قنوات این شهرستان گفت: لایروبی قنوات شهرستان دهاقان نیز در دستور کار قرار دارد که باید کارشناسی شوند و قنواتی که آب دهی داشته باشند لایروبی می‌شوند تا آب جاری شود.

قاسمیان با بیان این‌که چاه‌های غیرمجاز باید مسدود شوند، تصریح کرد: هم‌چنین قنواتی که آب دارند ولی کم آب‌شده‌اند نیز لایروبی می‌شوند، چاه‌های غیرمجازی هم که کنار قنوات قرار دارند باید شناسایی و مسدود شوند تا از کاهش آب جلوگیری شود.

وی سیمانی شدن قنوات را مفید و ضروری دانست و بیان داشت: قنواتی که امکان جاری شدن دارند در صورتی‌ که جوی‌شان ساماندهی و سیمانی شود از پرت آب جلوگیری می‌کند.

فرماندار شهرستان دهاقان تصریح کرد: البته کشاورزان هم باید مشارکت و همکاری کنند تا جوی‌ها سیمانی شوند و جهاد کشاورزی هم باید قنوات را لیست‌بندی کند.

قاسمیان در پایان از اختصاص 2 میلیارد تومان به لایروبی قنوات شهرستان دهاقان خبر داد و خاطرنشان کرد: 2 میلیارد تومان به لایروبی قنوات شهرستان دهاقان اختصاص‌یافته که در هر روستا حداقل یک قنات لایروبی می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

توزیع گوشت گرم در بین روستائیان شهرستان دهاقان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار