عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: مشکلاتی که درباره نقل و انتقالات ارز وجود دارد باعث تاخیر در پرداخت پاداش ملی پوشان شده است.

مشکلات نقل و انتقال ارز علت تاخیر در پرداخت پاداش ملی پوشانمحمدجواد جمالی نوبندگانی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اعتراض برخی ملی پوشان فوتبال مبنی بر عدم پرداخت پاداش‌های جام جهانی، گفت: تاخیر در پرداخت پاداش ملی پوشان به خاطر مشکلات نقل و انتقالات ارز است.

وی افزود:کشورهایی که در جام جهانی حضور می یابند براساس معیارهایی مثل تعداد بازی و عبور از مراحل مختلف از فیفا پاداش دریافت می کنند؛ متاسفانه مشکلاتی که درباره جابه جایی ارز با کشورمان وجود دارد در کار وزارت ورزش و فدراسیون ها اختلال ایجاد کرده‌است.

جمالی ادامه داد: ملی پوشان باید بدانند که این تاخیر به خاطر شرایط ویژه کشور و عدم واریزی وجه به وجود آمده است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیش‌تر قرار بود به برخی از ورزشکاران در سایر رشته ها چند سکه به عنوان پاداش داده شود، اما به علت افزایش سه برابری قیمت آن مشکلاتی در این زمینه به وجود آمده است، امیدوارم وزارت ورزش بتواند مشکلات این چنینی را حل کند.

طبق برخی اخبار منتشره قرار است، فدارسیون فوتبال پاداش ملی پوشان را به حساب کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال واریز کند تا مشکل پرداخت مطالبات فوتبالیست‌ها رفع شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار