فرماندار ریگان گفت:برای اولین در مناطق عشایری وکوهستانی ریگان شبکه آب وفاضلاب روستایی ایجاد شد.

ایجاد شبکه آب وفضلاب در مناطق عشایری ریگانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان امین باقری فرماندار ریگان گفت: این طرح با همکاری قرار گاه پیشرفت وآبادانی سپاه و شرکت آب وفاضلاب روستایی در مناطق سرزه وسیف الدینی در حال اجرا است.

وی افزود: ۳۰ درصد از شهرستان ریگان را مناطق کوهستانی وعشایری تشکیل می‌دهند که در حوزه آب وفاضلاب کار زیادی انجام نشده است.

فرماندار ریگان تصریح کرد: این طرح برای اولین بار در شهرستان با ۱۱ کیلومتر خط انتقال واحداث ۲ مخزن آب با اعتبار ۵ میلیارد ریال از طریق آب وفاضلاب روستایی و ۳ میلیارد ریال تجهیزات از طریق قرارگاه سپاه استان در حال اجراست.

باقری گفت:با افتتاح این طرح بیش از ۲۵۰ خانوار از روستا‌های پر جمعیت این مناطق از آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

فرماندار ریگان اظهار کرد :با کلید خوردن این پروژه آبرسانی در مناطق کوهستانی شهرستان کار آبرسانی به دیگر روستا‌های پر جمعیت نیز ادامه خواهد یافت واین روستا‌ها از نعمت آب اشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

باقری با اشاره به خشکسالی‌های پی در پی در این مناطق افزود: خشک شدن چشمه سار‌ها مشکلاتی را برای اهالی این مناطق ایجاد نموده است.

وی با قدردانی از قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه ثار الله استان اظهار کرد: امیداست با همکاری قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه ثارالله و شرکت آب وفاضلاب روستایی شاهد پیشرفت وآبادانی در روستا‌های شهرستان ریگان باشیم.

در شهرستان ریگان بیش از ۲۵۰۰ خانوار عشایری زندگی می کنند .

انتهای پیام/ح

آبرسانی به مناطق عشایری ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار