معاون فنی قرارگاه پدافند غیر عامل کشور گفت:با توجه به تهدیدات نوین فناوری و ارتباطات، پدافند غیر عامل باید در زمینه سایبری جدی‌تر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،هادی کریمی معاون فنی قرارگاه پدافند غیر عامل کشور در همایش تخصصی پدافندغیر عامل که با موضوع فضای مجازی در رشت برگزار شد گفت: با توجه به تهدیدات نوین سایبری، پدافند غیر عامل در زمینه فناوری و ارتباطات باید جدی‌تر گرفته شود و تمهیدات لازم برای مقابله با این تهدیدات اندیشیده شود.

وی افزود: استفاده از فناوری روز باید با آشنایی از توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان انجام شود تا خسارتی به کشور وارد نشود.

معاون فنی قرارگاه پدافند غیر عامل کشور گفت: پدافند غیر عامل و آشنایی با فضای سایبری و تهدید‌های دشمن درتسهیل مدیریت بحران کشورتاثیر گذار است چرا که با مراکز حساس، مهم و حیاتی کشور در ارتباط است.

امیر محمد پور مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان هم در این همایش گفت: یکی از تهدیداتی که امروز کشور مارادر خطر قرار می‌دهد تهدیدات سایبری است.

وی باتوجه به اینکه دشمنان از طریق فضای مجازی، کشور را هدف قرار داده اند افزود: مردم باید با آگاهی از تهدید‌های دشمن در فضای مجازی، این توطئه‌ها را خنثی کنند و از فناوری و ارتباطات برای رشد و ارتقا جامعه بهره گیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

بررسی راهکار‌های مقابله با تهدیدات نوین فناوری و ارتباطات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.