وزیر سابق کار، تعاون و رفاه اجتماعی در گذشت نوربخش رییس سازمان تامین‌ اجتماعی و تاج‌الدین معاون امور مجلس این سازمان را در صفحه شخصی خود تسلیت گفت.

ربیعیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان بازدید شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان گلستان در طی یک حادثه رانندگی در محدوده بریدگی شصت‎کلا، سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون پارلمانی این سازمان جان خود را از دست دادند.
پس از این حادثه تلخ علی ربیعی وزیر اسبق کار با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی این واقعه ناگوار را تسلیت گفت.

ربیعی نوشت:

کل من علیها فان
اکنون، در همین لحظات، دو همراه پنج ساله ام، برادرانم دکتر سیدتقی_نوربخش و رحمان تاج‌الدین (معاون مجلس) در راه  خدمت به بازنشستگان در تصادفی سهمگین در رحلتی شهادت گونه به دیدار حق شتافتند. به خانواده ایشان و خانواده بزرگ جامعه کارگری تسلیت می گویم.
دکتر نوربخش، فقط یک رییس سازمان نبود. او شرافت، پاکی، وفاداری و تخصص را در هم آمیخته بود. نیمی از حقوق خود را به بیت المال باز می گرداند. در پاکی سرآمد بود. شهادت می دهم انسانی خداترس، پاک، شریف، وفادار به اموال کارگران و انسان دوست بود. او برای من نه یک معاون، بلکه یک برادر و همراه بود. مرگ این انسان بزرگ که دغدغه انسانیت داشت را تسلیت می گویم‌.

 

علی ربیعی درگذشت دو مدیر ارشد وزارت کار در سانحه رانندگی را تسلیت گفت

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۷
روحش شاد اين بزرگ مرد نازنين.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۷
خدا رحمتش کنه. نظام جمهوری اسلامی کم ندارد از این افراد لایق اما مهم اینجاست که متاسفانه درجای خود نیستند
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۰:۵۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۷
خدا رحمتش کنه
آخرین اخبار