با وجود آن که شرایط تحریمی سال جاری، اقتضا می‌کرد دولت هزینه‌های جاری را کنترل کند، اما شاهد رشد ۲۲ درصدی هزینه‌های جاری دولت در نیمه اول امسال بودیم.

 به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموع هزینه‌های جاری دولت در نیمه اول امسال ۱۳۰ هزار و ۹۰۹ میلیارد تومان اعلام شده است که نسبت به نیمه اول سال گذشته ۲۲ درصد بیشتر است.

هزینه‌های جاری دولت در نیمه اول سال گذشته ۱۰۷ هزار میلیارد تومان بود. به عبارتی، دولت در نیمه اول امسال ۲۳ هزار میلیارد تومان بیشتر نسبت به سال قبل خرج کرده است.

دولت روزانه ۷۰۴.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان خرج جاری دارد +نمودار


بیشتربخوانید :حال که قیمت دلار پایین آمده چرا قیمت کالای خود را پایین نمی‌آورید؟


دولت در نیمه اول امسال، به طور متوسط هر روز ۷۰۴٬۲۴۷٬۳۱۱٬۸۲۸ تومان صرف هزینه‌های جاری خود کرده است.

هزینه‌های جاری دولت از سال ۱۳۹۲ با تغییر دولت، افزایش چشمگیری پیدا کرده است. این در حالی است که مسئولان دولت فعلی، دولت احمدی‌نژاد را به علت ولخرجی بودجه‌ای مورد انتقاد قرار می‌دادند.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۷
متاسفانه از پول توافق برجام نه راه آهنی ساخته شد نه بیمارستانی احداث شد نه هیچ طرح توسعه ای و زیرساختی به سرانجام رسید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۷
کارمند ناکارآمدی که نتوانسته در ۷ ساعت اداری ، وظایف خود را به درستی انجام دهد و بعد از ساعت ۱۴:۳۰ در اداره مشغول به کار شده باید محاکمه شده و خیلی سریع برکنار شود و مجازات کسر از حقوق هم به او ابلاغ شود ولی دولت به کارمند کم کار متاسفانه پاداش اضافه کاری میپردازد . برخی مدیران و کارمندان شهرداری برای خودشان بیش از ۱۰۰۰ ساعت اضافه کاری رد میکنند که از واقعیت به دوره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۷
بیشتر بودجه مملکت صرف پرداخت حقوق های نجومی و اضافه کاری های ۱۰۰۰ ساعتی و کارانه های میلیاردی شده و بودجه عمرانی دولت به رقم صفر رسیده .
آخرین اخبار