یک مقام مسئول گفت: در کارگروه تنظیم بازار نرخ مصوب هر کیلو شیر خام با چربی 3.2 درصد درب دامداری ۲ هزار تومان‌ مصوب شد.

نرخ مصوب هر کیلو شیرخام 2 هزار تومان/ مشکلات حمل‌ونقل نهاده‌های دامی همچنان ادامه دارداحمد مقدسی رئیس انجمن صنفی گاوداران در گفت‌وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت بازار نهاده‌های دامی اظهار کرد: با وجود فراوانی بار در بنادر شمالی و جنوبی، اما مرغداران و دامداران با کمبود دان در واحدها روبه‌رو هستند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات حمل و نقل نهاده‌های دامی همچنان پابرجاست، افزود: کامیون داران به طور متوسط برای حمل هر کیلو نهاده دامی ۸۰ تومان پشت بارنامه می گیرند و می گویند وزارت راه اجازه دریافت بیش از ۱۱۰ تا ۱۲۰ تومان کرایه برای حمل هر کیلو نهاده‌های دامی را صادر نمی کند.

مقدسی از ثبات نرخ نهاده های دامی در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت هر کیلو ذرت ۱۲۰۰، جو یک هزار و ۲۵۰ و کنجاله سویا ۲ هزار و‌۳۰۰ تا ۲ هزار و‌۵۰۰ تومان است.


بیشتر بخوانید: کاهش تولید شیرخام معنا و مفهوم ندارد/ افزایش قیمت شیر ارتباطی به میزان تولید ندارد


این مقام مسئول ادامه داد: با وجود آنکه تا کنون مشکل حمل و نقل نهاده های دامی همچنان ادامه دارد، اما تا کنون وزارت راه نتوانسته مشکل رانندگان را حل کند.

وی درباره آخرین وضعیت قیمت شیر خام افزود: هفته اخیر در کارگروه تنظیم بازار نرخ مصوب هر کیلو شیر خام با چربی 3.2 درصد درب دامداری ۲ هزار تومان‌مصوب شد و‌هم اکنون منتظر ابلاغ آن هستیم.

رئیس انجمن صنفی گاوداران در پایان‌در پاسخ به این سوال که آیا افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت‌محصولات لبنی در ماه های اخیر منطقی بوده است؟ تصریح کرد: پس از ابلاغ قیمت شیرخام، نرخ محصولات لبنی باید متناسب با آن اعلام شود و در صورت افزایش غیر منطقی قیمت، با متخلفان برخورد خواهد شد و هم اکنون اظهار نظر در این باره زود است.

انتهای پیام/

ثبات نرخ نهاده های دامی در بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۶ آبان ۱۳۹۷
این شیرای پاستوریزه که اصلا مزه شیر نمیده
آخرین اخبار