دبیر نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی از ارسال ۲۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،  یوسف حق‌دوست، دبیر نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی در دیدار اعضای ستاد هماهنگی جشنواره با مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدا استان آذربایجان غربی گفت : جشنواره رسانه‌ای ابوذر برای چهارمین سال در سازمان بسیج رسانه در حال اجراست و در استان آذربایجان غربی با همکاری خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با ادغام جشنواره مطبوعات استان برای نخستین بار اجرا می‌شود.

وی افزود: مقاومت، ایثار و دفاع مقدس، بصیرت و دشمن شناسی، وحدت اقوام و ادیان، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، مسائل صنفی خبرنگاران، اقتصاد مقاومتی (حمایت از کالای ایرانی)، بسیج و حوزه‌های اقدام و جوانان و خانواده (با تکیه بر سبک زندگی اسلامی و ایرانی) محور‌های ۹گانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی است که مسائل صنفی به عنوان بخش ویژه در نظر گرفته شده است.

حق‌دوست گفت: تاکنون افزون بر ۲۰۰ اثر از سوی اصحاب رسانه آذربایجان غربی به دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شده است.

 دبیر نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر  تصریح کرد: دریافت این تعداد آثار در نخستین دوره اجرای جشنواره، نشاندهنده استقبال فعالان رسانه‌ای از جشنواره ابوذر، توانمندی و همچنین همدلی و همگرایی اصحاب رسانه استان است.

وی گفت: البته با توجه به فرصت ۵ روزه تا ۳۰ ابانماه که آخرین مهلت ارسال آثار است، انتظار می‌رود تعداد آثار ارسالی افزایش یابد.

 دبیر نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر  افزود: همگرایی بین تشکل‌های رسانه‌ای از جمله خانه مطبوعات و بسبج رسانه که با مشارکت هم برای برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در حد شایسته تلاش می‌کنند، از ویژگی منحصر به فرد این جشنواره است.

وی گفت: به منظور رعایت اصل بی‌طرفی در داوری آثار، کلیه اثر‌های دریافتی اصحاب رسانه آذربایجان غربی از طریق اساتید مطرح ملی و از سوی مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌های وزارت ارشاد داوری خواهد شد.

 دبیر نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر  گفت: دوری از یکنواختی و استفاده از توانمندی رسانه‌ها برای پیگیری مطالبات، کمک به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، عمق‌بخشی رسانه‌ای و شناسایی رسانه‌های فعال، کمک به ایجاد فضای رقابتی در بین فعالان رسانه‌ای و تقدیر از افراد برتر از جمله اهداف جشنواره رسانه ابوذر است.

 

انتهای پیام/ی

 

برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی 

برچسب ها: شهدا ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.