برنامه " دو پنجره، دو لبخند " امروز در ارومیه برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی برنامه " دو پنجره، دو لبخند " امروز در ارومیه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، همزمان با هفته کتاب و کتبخوانی برنامه " دو پنجره، دو لبخند " با حضور حسین تولایی شاعر و نویسنده حوزه کودک و نوجوان امروز در محل مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه برگزار شد.

جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در این مراسم در گفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: برنامه " دو پنجره، دو لبخند " به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف ارتباط چهره به چهره کودکان و نوجوانان کتابخوان با نویسندگان و شاعران بزرگ کشور و نقد و ارائه نظرات خوانندگان بطور مستقیم برگزار می‌شود.

زاهدی به اثرات مثبت برگزاری این همنشینی‌ها بر روی کودکان و نوجوانان نیز اشاره نمود و اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان برای ارتباط رو در روی نویسندگان با نوجوانان و کودکان همه ساله برنامه‌های زیادی در دستور کار خود دارد که این امر باعث ترغیب و تشویق کودکان به سوی کتابخوانی می‌شود. همچنین کودکان و نوجوانان علاقمندند از نزدیک با آفرینندگان کتاب آشنا شوند و آشنا شدن با نویسندگان و شاعران علاقه به خواندن و نوشتن را در کودکان تقویت می‌کند و در خلق آثار بعدی نویسندگان مئثر است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی نیز گفت: افتخار ما اینست که اشتیاق کتابخوانی را در کودکان و نوجوانان فراهم می‌کنیم چرا که اگر کتابخوانی نبود انسان یکی از بهترین لذت‌های زندگی خود را از دست داده و قادر به کسب تجربیات نبود و از دانستن و فهمیدن غافل می‌شد.
 
در ادامه مراسم کودکان و نوجوانان بصورت مستقیم به نقد و بررسی کتاب " احتیاط کنید، پرند‌ها پای سفره صبحانه اند" با حضور حسین تولایی پرداختند و گفتگو کردند.
 
انتهای پیام/

برگزاری برنامه " دو پنجره، دو لبخند " امروز در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.