مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: نخستین خانه گفتگو با هدف آموزش مهارت ارتباطی و پیش از ازدواج به زوج‌ها در این استان راه اندازی شد.

نخستین خانه گفتگو در بوشهر راه‌اندازی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس برزگرزاده افزود: خانه گفتگو یکی از طرح‌های دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در حوزه خانواده و پیشگیری از طلاق است.

وی با بیان اینکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از وظایف دستگاه‌های حاکمیتی است گفت: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با شناسایی آسیب‌های جدی این استان در حوزه اجتماعی اقدامات خود را برنامه ریزی می‌کند.

برزگرزاده یادآور شد: تلاش می‌شود با راه اندازی خانه گفت وگو زمینه برای حل تعارض‌های ارتباطی و اختلاف زوج‌ها در شرف طلاق، آموزش کاهش آسیب برای زوج‌های جدا شده و فرزندان آن‌ها فراهم شود.

وی بیان کرد: این طرح در ابتدا در شهر بوشهر با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان‌های مردم نهاد در ساختمان خانه جوانان اجرا می‌شود و در صورت استقبال شهروندان وموفق بودن، در دیگر مناطق استان گسترش می‌یابد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهرگفت: زندگی مشترک نیاز به کسب مهارت‌های لازم دارد که تلاش می‌شود به شیوه‌های مختلف از جمله خانه گفت وگو این امکان برای زوج‌های جوان در استان فراهم شود.

برزگرزاده افزود: همه آموزش‌ها و مشاوره‌های خانه گفتگو رایگان است و شهروندان می‌توانند روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۷ تا ۱۹ به این مرکز مراجعه کنند که در صورت استقبال مردم، زمان فعالیت آن افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/م

نخستین خانه گفتگو با هدف آموزش مهارت‌های ارتباطی و پیش از ازدواج  راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.