کارشناس مسئول امور بانوان اداه کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از مشارکت ۸۰ دانش موز دختر در طرح تقویت شیوه‌های مهارتی در سه شهرستان استان خبر داد.

چهکندی نژاد کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: ۸۰ دانش آموز دختر پایه هشتم به همراه اولیای خود در شهرستان‌های سرایان، فردوس و قاین در طرح تقویت شیوه‌های مهارتی ارتباطی شرکت کردند.

وی افزود: بیش از ۵ طرح ملی و استانی توسط امور بانوان در مدارس استان اجرا می‌شود و حدود ۷۸ هزار دانش آموز دختر استان در دوره‌های مختلف تحصیلی از مزایای این طرح‌ها بهره مند می‌شوند.

چهکندی نژاد بابیان اینکه نگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خانواده و نقش زن در عناصر بنیادی و تحکیم جامعه ویژه است گفت: زن به عنوان عنصر بنیادی در تحکیم و تعالی جامعه نقش محوری و ویژه‌ای دارد.

وی از خانواده به عنوان بنیادی‌ترین واحد جامعه یاد کرد و افزود: این کانون محور اصلی رشد و تعالی انسان است و چنانچه به هر دلیلی کانون گرم خانواده دچار مشکل شود و یا از هم بپاشد زمینه ساز بروز ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

چهکندی نژاد کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در پایان گفت: اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه ابزاری غرب به زن را تغییر و به زن شخصیت و کرامت بخشیده است و شخصیت مادری زن، نمود پیدا کرده است.

انتهای پیام/  ط آ

اجرایی شدن ۵ طرح ملی و استانی توسط امور بانوان در مدارس استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.