گوشه‌ای از زندگی نامه شهید نامدار علیزاده یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

زندگی‌نامه شهید نامدار علیزادهبه گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است. شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است.
شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست بلکه انتخاب آزادانه و آگاهانه و خلوت عاشق و معشوق است.
شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید ابراهیم عیسی مداری یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را بخوانید:

فرازی از زندگینامه شهید:
شهید نامدار علیزاده به سال ۱۳۲۳ در شهرستان ماکو در یک خانواده متوسط و مذهبی دیده به جهان گشود. پس از اتمام دوره ابتدایی، ترک تحصیل کرد و به شغل بنایی مشغول شد. پس از مدتی ازدواج کرد و به شهرستان ارومیه مهاجرت نمود. ساده زیستی یکی از خصوصیات بارز ایشان بود. با اینکه شهید از قشر مستضعف جامعه بود،، اما همیشه سعی می‌کرد که به افراد مستمند و بی بضاعت کمک کند. به شخص رهبری احترام خاصی قائل بود. در هر لحظه آماده دفاع از میهن اسلامی بود. شهید علاقه زیادی به امام حسین (ع) داشت و هر سال در مراسم عزاداری امام حسین (ع) شرکت می‌کرد.
عوامل مؤثری که ایشان را به سوی جبهه کشاند، دفاع از اسلام و ناموس و حیثیت کشور بود. چون دشمن را در خاک وطنش می‌دید، احساس می‌کرد که نباید غفلت کرد. بنابراین به عضویت بسیج درآمد و مشغول انجام وظیفه گردید. تا اینکه پس از ۲ سال حضور در جبهه‌های مختلف کشور مخصوصاً در منطقه کردستان، سرانجام در تاریخ ۱۳۶۲/۳/۳ یگان خدمتی پادگان مالک اشتر شهید چمران، در حین درگیری با حزب منحله دمکرات در منطقه کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
روحش شاد و یادش گرامی باد

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید نامدار علیزاده

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.