شایعاتی مبنی بر معرفی Ferrari 812 Convertible، از جدیدترین محصولات فراری در فضای مجازی منتشر شده است. عده‌ای می‌گویند امکان دارد این شایعات حقیقت داشته باشند.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از معرفی Speedsters Monza SP1 و SP2 در ماه گذشته در پاریس، به نظر می‌رسد فراری در حال آماده سازی یکی دیگر از محصولات جدید خود است که بر اساس 812 Superfast است. به نقل از یکی از متخصصان فراری به نام مارسل ماسینی، یکی از اعضای انجمن فراریکات: سقف ثابت موتور پیشران V12 با یک سقف کشویی جایگزین می‌شود.

در حالی که F12berlinetta، ابر خودرو پیشین، یک تغییر در سقف خود ایجاد کرد و از حالت معمولی به کشویی تبدیل شد اما این نسخه ویژه برای بازار آمریکا به تنها 10 خودرو محدود شد. مشتریان می‌توانستند بین سقف پارچه‌ای یا فیبر کربنی انتخاب کنند. در ادامه چند عکس از این خودرو مشاهده می‌کنید. 812 Spider / Aperta سقفی مشابه مدل‌های 458 و 488 Spider را استفاده خواهد کرد؛ اما مطمئنا با چند تفاوت‌.

.

.

.

این مطالب همه اطلاعاتی است در حال حاضر در دسترس است و ما نباید این اطلاعات را به عنوان یک خبر رسمی بشناسیم. به گفته یکی دیگر از اعضای FerrariChat، همیشه فراری اطلاعات محصولات بعدیش را مخفی نگاه می‌دارد تا حدی که برخی از نمایندگی‌ها حتی از وجود آن مدل آگاهی ندارند. او از طریق یک شایعه در مورد 812 کانورتیبل اطلاع پیدا کرده بود و قصد داشت یکی از آن‌ها را پیش خرید کند، اما در نهایت به دلیل این که فروشنده‌ها به عنوان نماینده فروش هیچ نظری درباره ماشین نداشتند، او نیز پشیمان شد.

.

.

از 812 convertible که بگذریم، فراری یک برنامه شلوغ در پیش رو دارد. به زودی در اواسط سپتامبر این اتفاقات جذاب برای فراری خواهد افتاد. مهمترین و بحث برانگیزترین گزینه پیش رو، اولین خودرو SUV مارانللو به نام Purosangue خواهد بود. در مجموع 15 مدل جدید در صف رونمایی و تولید وجود دارند که در آن‌ها روی خودروهای الکتریکی تمرکز بیشتری شده است.


بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر


انتهای پیام/

خودروی کانوریتبل فراری

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار