مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: دومین جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی امروز یکم آذرماه ۹۷ به میزبانی استان آغاز شد.

مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت: از آغاز دومین جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی در یزد خبر داد و گفت: امروز تئاتر درد و دل‌های یک همسایه مفلوک کاری از نرگس خاک کار از شهر ری به نمایش گذاشته می شود.

جوادیان زاده افزود: هدف از برگزاری این جشنواره را در راستای گسترش فرهنگ اصیل خانواده ایرانی اسلامی، ترویج نشاط اجتماعی و روحیه امید در خانواده ها، تحکیم بنیان خانواده، آگاهی بخشی و دانش افزایی مردم درباره آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد، فقر، بیکاری، و طلاق، آموزش درباره استفاده صحیح و اصولی از فضای مجازی عنوان کرد.

جوادیان زاده با شاره به استقبال چشمگیر یزدی ها از این جشنواره  گفت : از بین ۱۱۵ گروه نمایشی ۱۵ اثر از ۹ استان کشور، به جشنواره خیابانی چتر زندگی راه یافتند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی در پارک‌ها و فضا‌های سبز و همچنین در گذر فرهنگ و هنر یزد در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: مراسم اختتامیه این جشنواره ۴ آذر ماه ساعت ۱۸ در تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی در آغاز شد

برچسب ها: وزارت ارشاد ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.