فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز:

اجرای ۲۸ هزار گشت محله محور در شرق شیراز

فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز از اجرای ۲۸ هزار گشت محله محور در شرق شیراز توسط بسیجیان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز در همایش اتحاد و همدلی بسیجیان و نیروی انتظامی و امنیت پایدار اظهار داشت: تعامل سازنده و اتحاد بسیج و نیروی انتظامی و همچنین نیرو‌های مسلح تضمین کننده امنیت در هر سطحی برای کشور و نظام است.

وی ادامه داد: بسیج با همکاری نیروی انتظامی و نیر‌های مسلح در هر زمانی که انقلاب و نظام نیاز داشته باشد در کنار یکدیگر و با تمام قدرت آماده فداکاری و جانفشانی برای حفظ دست آورد‌های انقلاب بوده و در آینده نیز این همکاری در حد اعلای خود قرار خواهد گرفت.

خسروانی با تاکید بر اینکه در برقراری امنیت در سطح شهر و مردمی کردن آن نیاز به صبر و سعه سدر است، افزود: بسیج در کنار نیروی انتظامی با به کارگیری تجهیزات و نیروی انسانی آماده، شبانه روزی تلاش می‌کند.

وی به اجرای ۲۸ هزار گشت محله محور رضویون در شرق شیراز با حضور بیش از ۸۰۰ تیم گشتی توسط بسیجیان سپاه احمد بن موسی (ع) خبر داد و بیان کرد: آغاز این طرح آذر ماه ۹۶ بوده و این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز به اهداف این طرح مهم پرداخت و گفت: مردمی کردن امنیت با بهره گیری گسترده از بسیجیان و مشارکت مردم در این طرح، ارتقاء آسایش و آرامش مردم، تقویت پیوند‌های فکری و عاطفی، افزایش رضایتمندی مردم و همچنین اعتماد بیشتر به نیروی‌های برقرار کننده امنیت از اهداف مهم این طرح است.

خسروانی در پایان به دست آورد‌های این طرح اشاره و گفت: ارتقاء امنیت، کم شدن سرقت، کاهش قاچاق سوخت، کاهش انواع مواد مخدر و کاهش جرائم از دست آورد‌های این طرح بود.
انتهای پیام/م

طرح گشت‌ محله محور بسیج

برچسب ها: سپاه ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار