مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:  شهرستان هرسین در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به میزان ۱۶۰ درصد جذب سهمیه تخصیصی رتبه اول را به خود اختصاص داده است .    

شهرستان هرسین رتبه اول پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کسب کردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:  شهرستان هرسین در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به میزان ۱۶۰ درصد جذب سهمیه تخصیصی رتبه اول را به خود اختصاص داده است که این نشان از احساس مسئولیت بالای شخص فرماندار و معاونین ایشان ، مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل شهرستانی می باشد که در جای خود جای تقدیر و تشکر دارد.

حسن عزیزی در ادامه ضمن تاکید بر انجام نظارت به موقع در پرداخت تسهیلات عنوان کرد: انتظار می رود ضمن تلاش برای جذب بیشتر اعتبارات اعلام شده ، نظارت دقیق و به موقع بر اجرای طرح ها صورت گیرد تا از انحراف و حیف و میل شدن منابع در راستای ایجاد فرصت های شغلی جلوگیری شود.


نجف میرزاحسینی معاون فرماندار شهرستان هرسین عنوان کرد: خوشبختانه اقتصاد شهرستان هرسین، یک اقتصاد پویا و صنعتی می باشد و اجرای طرح های اقتصادی در شهرستان بخاطر موقعیت مناسب جغرافیایی و دسترسی به زیر ساخت های اولیه از جمله راه، منابع آبی، زمین های کشاورزی حاصلخیز و کم بودن بعد مسافت به مرکز استان و دسترسی به راه آهن و فرودگاه؛  دارای توجیه اقتصادی و اشتغالزا هستند و سرمایه گذاران مایل به راه اندازی واحد های تولیدی بزرگ در منطقه می باشند. 


معاون فرماندار هرسین اظهار امیدواری کرد: با جذب اعتبارات تخصیصی به شهرستان و راه اندازی طرح های اقتصادی که از این منابع استفاده کردند گامی مهم برای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان منطقه برداشته شود،


انتهای پیام/ز

 

پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.