مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد گفت: ایستادگی و پایداری زنان مسلمان ایرانی جلوه‌هایی جاودان و ماندگار در تاریخ معاصر ایران باقی گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ ناهید جمشیدی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد در همایش نقش زنان در چهار دهه ی ایثار در یزد گفت: زنان بعد از ظهور انقلاب اسلامی توانستند علاوه بر نقش کلیدی خود در تربیت فرزندان و اداره خانواده، در بیرون از منزل نیز به ارتقاء سطوح علمی، پژوهشی و معنوی بپردازند.

جمشیدی افزود: بانوان کشورمان پس از انقلاب اسلامی با حفظ حجاب و عفاف خود در سطوح مختلف جامعه به ایفای نقش پرداختند و پله‌های ترقی را بدون هیچ محدودیتی طی نموده و علاوه بر محکم شدن پایه‌های خانواده، سبب استحکام بنیان‌های جامعه نیز شدند.

سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این همایش ضمن برشمردن ایثار و فداکاری زنان در دوران دفاع مقدس گفت: یکی از بارزترین خصوصیات انقلاب اسلامی ما، حضور  پابه پای بانوان در کنار مردان در خلق حماسه است.

سردار جمیری افزود: زنان کشورمان ایران در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور فعال در پشت جبهه‌ها در بعضی از موارد برای دفاع از کشور  حتی اسلحه بدست می‌گرفتند و به مبارزه با دشمنان می‌پرداختند.

همایش نقش زنان در چهار دهه‌ی ایثار در یزد با حضور۳۰۰ نفر از فرماندهان حوزه ها، پایگاه‌ها و گردان‌های کوثر و جمعی از بانوان بسیجی ادارات و نخبگان یزدی برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

نقش زنان در دفاع مقدس غیر قابل انکار و ستودنی است

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار