انسجام و وحدت در جامعه اسلامی باعث پیشرفت می شود/ بهترین دست آویز جهت وحدت و یکپارچگی عمل به قرآن وسنت است

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بقیه‌الله (عج) گفت: انسجام و وحدت در دین و جامعه اسلامی باعث رشد و پیشرفت و بالندگی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین علیزاده مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بقیه ا... (عج) در مراسم هفته وحدت در بازار روح ا... (ره)، گفت: انسجام و وحدت در دین وجامعه اسلامی باعث رشد و پیشرفت و بالندگی خواهد شد.

وی افزود: وحدت تپش هماهنگ قلب هاست و آهنگ حرکت دست‌ها وحدت اسلامی عامل اقتدار اسلامی در برابر کفر و نفاق است.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده ادامه داد: اختلاف آفت بزرگ عزت و استقلال مسلمین است و جدائی و تفرقه آرزوی شوم دشمنان دیرینه ماست.

وی اظهار کرد: وحدت همانند کشتی نوح (ع) است که همه را در خود جای داده است و تفرقه تازیانه عذاب الهی است و امید است که در روزگاری که شیاطین بذر نفاق و تفرقه می‌پاشند تا در سرزمین مقدس اسلام درخت دشمنی پرورش دهند با بیداری و هوشیاری و یادآوری سخنان وحدت بخش رسول خدا و ائمه معصومین (ع) نقشه‌های شوم استکبار نقش بر آب گردد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بقیه ا... (عج) بهترین دست آویز جهت وحدت و یکپارچگی را عمل به قرآن و سنت دانست و افزود: وظیفه همه ما بر این است که با وحدت و انسجام خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان بزنیم.

در ادامه به مناسبت هفته وحدت به یکی از برادران سنی و شیعه به نمایندگی از حاضران در مجلس شاخه گل و چفیه اهداء شد.
انتهای پیام/م

مراسم هفته وحدت در شیراز

برچسب ها: سپاه ، بسیج ، هفته وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار