یک نماینده عراقی از تلاش نیرو‌های آمریکایی برای به دست آوردن مختصات پایگاه‌های حشدالشعبی به منظور هدف قرار دادن آن‌ها پرده برداشت.

نقشه شوم آمریکا برای هدف قرار دادن حشدالشعبی در عراقبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی السومریه نیوز، کریم علیوی، نماینده پارلمان عراق، از طرح خطرناک آمریکا برای هدف قرار دادن پایگاه‌های حشدالشعبی پرده برداشت و از نخست وزیر خواست در برابر این گونه طرح‌ها بایستد.

او با انتشار بیانیه‌ای، گفت: «نیرو‌های آمریکایی تحقیقات را درباره پایگاه‌های حشدالشعبی در بغداد که در حوزه فرماندهی لشکر اول پلیس فدرال واقع شده است، آغاز کردند.»

این نماینده افزود: «تصمیمی برای به دست آوردن مختصات همه پایگاه‌های حشدالشعبی در بغداد و استان‌ها وجود دارد. اتفاق‌هایی که روی می‌دهد، زنگ خطر را درباره تلاش بیهوده آمریکا و آغاز طرح حساب شده آن برای هدف قرار دادن حشدالشعبی به صدا درمی آورد.» 

علیوی از نخست وزیر عراق خواست «در برابر این گونه طرح‌ها بایستد و افرادی را که با آن‌ها در شناسایی پایگاه‌های حشدالشعبی همکاری می‌کنند، بازخواست کند.»

شماری از فرماندهان بسیج مردمی پنجشنبه اعلام کردند بین بخشی از نیرو‌های حشدالشعبی و نیرو‌های آمریکایی که نزدیک مرز‌های عراق و سوریه مستقر هستند، تنش‌هایی ایجاد شد. فرماندهان افزودند این قضیه پس از آن روی داد که نیرو‌های حشدالشعبی در یک پایگاه نظامی هوایی متروکه به نام پایگاه (اچ ۳) مستقر شدند؛ پایگاهی که حشدالشعبی نام «شهید ابو رضا البلداوی» را بر آن نهاد و نیرو‌های آمریکایی برای در اختیار گرفتن آن تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
آمریکا غلط می کند بسیج عراق ه(حشدالشعبی ) اجازه این کار را نمی دهد بسیج فرزند بسیج ایران است که چند سالی تست متولد شده انشا اله کمک قوی می شود و یک فرزند خلف برای بسیج وسپاه در عراق خواهد شد هما نگونه که در لبنان قوی ترین فرزندبسج است در یمن هم همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
از فرماندهان عالی حشد الشعبی باید پرسید: اگر ریگی در کفش آمریکائیها نیست چرا اصرار و ابرام بر تقاضاهای واهی خود دارند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۴۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
بسیج مدرسه عشق است و مظهر تجلی آشکار آن عشق به الله است برای همین هم در هر کجای گیتی که مستقر میشود قلبهای پاک ضد استعمار و استکبار را تسخیر میکند و در وجود افراد رسوخ و رخنه میکند مخصوصاً اگر رهبران دینی آن را هدایت بخشی کنند
آخرین اخبار