فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت:تفکر بسیجی باعث یاس و نامیدی دشمنان می شود.

برگزاری اجتماع عظیم بسیجیان ارومیه با عنوان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی صبح امروز در همایش بزرگ شکوه مقاومت ونمایش اقتدار که با حضور اقشار مختلف بسیجی شهرستان ارومیه در حسینیه اعظم ثار الله برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج وهفته وحدت گفت: بسیج یکی از اقدامات معجزه گونه امام خمینی بود که برگرفته از آیات قرآن بوده و ریشه در این آیات الهی دارد.

وی افزود: معجزه بسیج بی نظیر وبی بدیل است وبه گفته امام (ره) تشکیل بسیج از برکات امام والطاف انقلاب بود.

سردار شهسواری گفت: بسیج مولود مبارکی است که برکت وفضیلت آن در تمامی عرصه‌ها ثابت شده است وهرجاکه تفکر بسیجی حاکم شده است نور خدا نیز ساطع گشته است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بابیان اینکه بسیج در قله اقتدار ۸ سال دفاع مقدس دنیا را متحیر کرد گفت: بسیجیان در سال‌های دفاع مقدس سینه هایشان را سپر گلوله کرده، نگذاشتند امام تنها بماند وپشتیبان وهمراه ولایت فقیه شدند.

وی با تاکید براینکه پس از دفاع مقدس نیز بسیجیان لباس رزم خود را حفظ کرده ودر عرصه سازندگی وارد شد گفت: اکنون که دشمن جنگ نرم ورسانه‌ای واقتصادی را در پیش گرفته است بسیج با تمام توان ایستاده ودشمن را ناکام می‌گذارد.

سردار شهسواری گفت:بسیج در مقابل تصویر سازی اشتباه دشمن از جمهوری اسلامی تصویر واقعی نظام بوده و آماده جان فشانی است.
سرهنگ کریم علی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه نیز در این همایش با تبریک هفته وحدت وهفته بسیج گفت: بسیجیان نماد وحدت وعوامل اقتدار نظام هستند.

وی وحدت اقوام مختلف در کشور وبسیج را معجزه انقلاب ویادگار امام خمینی (ره) عنوان کرد وافزود: همرمان با هفته بسیج ۵۶۰ برنامه بصیرتی، فرهنگی وآموزشی اجرا شد.

وی اظهار کرد: همایش باشکوه مقاومت ونمایش اقتدار همزمان با حسینیه ثارالله در ۹ نقطه دیگر شهرستان ارومیه نیز برگزار شد.

انتهای پیام/م

برگزاری اجتماع عظیم بسیجیان ارومیه

برچسب ها: سپاه ، دقاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.