فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب از اجرای ۲۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ سرهنگ پاسدار جواد مولودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به آغاز هفته بسیج و وحدت و تبریک این ایام، اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار محوری” ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» در این شهرستان اجرا می‌شود.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: بسیج در همه عرصه‌ها آماده دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام بوده و از افتخارات عظیم ملت ایران است.


وی با تاکید بر ترویج روحیه و تفکر بسیجی، گفت: در هر عرصه‌ای روحیه و تفکر بسیجی حاکم شود در ان عرصه توفیق حاصل می‌شود.


مولودی در ادامه به برنامه‌های هفته بسیج در میاندوآب اشاره و تصریح کرد: امسال بر اساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته، بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در رده‌های مختلف این ناحیه در پایگاه ها، حوزه‌ها و در سطح شهرستان برگزار می‌شود.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد:برگزاری یادواره‌های شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و افتتاح پایگاه‌های بسیج از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته در میاندوآب برگزار می‌شود.


وی هم چنین افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی، پایگاه‌های بسیج و پروژه‌های محرومیت زدایی را از جمله دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که به مناسبت هفته بسیج در میاندوآب اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ح


برنامه‌های هفته بسیج در میاندوآب

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.