مدیر اجرایی لیگ تکواندو بانوان گفت: داوران بین المللی تکواندو به دلیل غیبت در کمپ آموزشی در این دوره لیگ حضور ندارند و غیبت آن‌ها مشکل ساز شده است.

خوانساری: غیبت داوران بین المللی در لیگ تکواندو مشکل ساز شده استزهرا خوانساری مدیر اجرایی لیگ برتر تکواندو بانوان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره داوری لیگ بانوان بیان کرد: من خودم هم داور هستم و به تمام همکارانم احترام می‌گذارم، اما غیبت داوران بین المللی تکواندو در این دوره از رقابت‌های لیگ بحث قضاوت را با مشکل مواجه کرده است و در پایان هر هفته با اعتراض ورزشکاران و تیم‌ها نسبت به داوری مواجه هستیم.

او ادامه داد: قبل از شروع رقابت‌های لیگ، کمپ آموزشی برای داوران برگزار شد که داوران بین المللی کشورمان در این کمپ حاضر نشدند و مسئولان فدراسیون هم تصمیم گرفتند برای قضاوت از افرادی استفاده کنند که در کمپ آموزشی حضور داشتند و این موضوع باعث شده که تجربه کافی در بحث بین المللی در این رقابت‌ها نباشد و کادر فنی تیم‌ها اعتراض کنند.

خوانساری افزود: در این زمینه با کمیته داوران صحبت کردم، اما این طور که مشخص است در دور رفت لیگ از داوران بین المللی استفاده نخواهیم کرد و امیدوارم که در دور برگشت که ۸ تیم برتر رقابت می‌کنند و کار قضاوت سخت‌تر است مسئولان فدراسیون با حضور داوران بین المللی ما موافقت کنند تا ورزشکاران هم بتوانند با آخرین قوانین جهانی آشنا شوند.

مدیر اجرایی لیگ عنوان کرد: لیگ برتر تکواندو بانوان امسال با افزایش ۳ تیم نسبت به دوره قبل برگزار می‌شود و در دور رفت ۱۶ تیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و به دلیل اینکه تیم بیمه رازی در این دوره حضور ندارد تکواندوکاران این تیم با سایر تیم‌ها قرارداد بستند و سطح فنی تیم‌ها ارتقا خوبی نسبت به قبل پیدا کرده است، اما غیبت بیمه رازی باعث کاهش هیجان لیگ بانوان شده است و مانند گذشته رقابت برای کسب عنوان قهرمانی لیگ وجود ندارد.

خوانساری در پایان گفت: لیگ امسال بانوان با ۳ حامی مالی بیشتر نسبت به دوره قبل آغاز شد و تیم‌های گلستان، چهار محال و بختیاری و یزد در این دوره حضور پیدا کردند که این موضوع می‌تواند تکواندوکاران این استان‌ها را به کادر فنی تیم ملی معرفی کند. دور برگشت لیگ با حضور ۸ تیم برگزار خواهد شد و تیم‌های برتر برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.


بیشتر بخوانید: 

تیم تکواندو شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد

اعتراضات شدید سرمربی تیم دانشگاه آزاد به داوری لیگ برتر / انصراف عاشورزاده از دیدار برابر تیم شهرداری

بازگشت مهدی خدابخشی به مسابقات تکواندو

سقوط آزاد تکواندو در گرند پری امارات/ چهار وزن المپیکی فقط با یک برنز!


انتهای پیام/

اظهارات خوانساری درباره لیگ برتر تکواندو بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار