معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری ۱۸ کارگاه آموزشی دروس ریاضی و فارسی با شرکت بیش از ۲ هزار آموزگار ابتدایی مدارس شهرستان خبر داد.

جمشید شجاعی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کارگاه های آموزشی یکی از راه های افزایش دانش تخصصی، نوسازی و بروزرسانی علمی و بالا بردن سطح کارایی نیروی انسانی هر سازمان یا اداره ای است.

وی افزود: ارتقاء سطح دانش و تقویت بنیه علمی معلمان از اولویت های برنامه توسعه آموزش و پرورش است و برگزاری دوره های آموزشی و کلاس های دانش افزایی از عوامل مهم و تاثیرگذار در بهبود و پیشرفت کیفیت آموزشی مدارس به شمار می آید.

شجاعی عنوان کرد: در جهت ارتقاء مهارت های حرفه ای آموزگاران مقطع ابتدایی شهرستان طبق برنامه ریزی منظم کارشناسان و سرگروه های آموزشی این مدیریت، کارگاه های آموزشی ویژه دروس مختلف در پایه های اول تا ششم تدوین شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بهبهان گفت: از آغاز سال تحصیلی 97 تا کنون، 18 کارگاه آموزشی در دروس ریاضی و فارسی پایه های اول تا ششم ابتدایی اجرا شده است.

وی بیان داشت: بیش 2 هزار آموزگار دوره ابتدایی شهرستان در این کارگاه ها شرکت کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.