مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهر در بخش خواهران در یزد پایان یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: تیم‌های برترمرحله کشوری بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهر دوره خواهران معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد، در آیین اختتامیه مرحله کشوری بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهر دوره خواهران گفت: مسابقه رفاقت مهر بیان گر نوعی رقابت در کنار رفاقت است و امداد گران پیام اوران صلح و دوستی هستند.

حرازی زاده با اشاره به اینکه چشم به امید شهروندان به امدادگران هلال احمر است، افزود: در دوره‌های آموزشی هلال احمر و مسابقات فرهنگی، امدادی را با دقت و  دل و جان بیاموزید تا به  هنگام حادثه بهترین عملکرد را داشته باشید.

وی با توجه به جایگاه ویژه سازمان جمعیت جوانان هلال احمر در کشور افزود: امدادگران باید در کنار فعالیت‌های امدادی به آسیب‌های اجتماعی که شامل اعتیاد، حاشیه نشینی، طلاق و کودکان کار است توجه ویژه  ای داشته باشند.

حرازی زاده افزود: مسابقات رفاقت مهر از۴ تا۱۴ آذر ماه در دو دوره پنج روزه و در دو بخش خواهران و برادران به همت حوزه جوانان هلال احمر در استان یزد در حال برگزاری است.

شهاب‌الدین صابونچی رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور در این اختتامیه نیز گفت: اهداف چهارگانه جمعیت جوانان هلال احمر تمام همت و توان علمی و اجرایی خود را در راستای جلب مشارکت موثر و فعال جوانان به کار گفته است.

 صابونچی تلاش و کوشش برای هویت بخشی و افزایش امید و نشاط در نسل جوان، تلاش لازم در خصوص ایجاد و توسعه فضا‌های مناسب جهت انجام فعالیت اعضای سازمان و برنامه ریزی جهت آموزش جوانان به منظور تحقق اهداف سازمانی و آمادگی آنها جهت شرکت در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و خدماتی عام المنفعه و خصوصا خدمات کمک‌های اولیه و عملیات امدادی جمعیت هلال احمر عنوان کرد.

معرفی تیم‌های برترمرحله کشوری بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهر دوره خواهران

استان اول تهران

استان دوم گلستان

استان سوم البرز

تیم برتر مهرورز:

۱. تهران
۲. گلستان
۳. البرز

تیم برتر صلح:
۱. البرز
۲. گلستان
۳. آذربایجان شرقی

تیم برتر دوستی:
۱. کرمان
۲. تهران
۳. همدان

تیم برتر بشر دوستی:

استان گلستان

انتهای پیام/ی

مرحله کشوری بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهرخواهران پایان یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار