مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ تن گوشت مرغ، گوسفند و گوساله در در ۸ ماه امسال در استان بوشهر توزیع شده است.

۲۴۰۰ تن گوشت مرغ، گوسفند و گوساله در استان بوشهر توزیع شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسماعیل موسوی با تاکید بر ارائه راهکار‌های لازم برای تنظیم بازار عنوان کرد: در راستای تنظیم بازار ۲ هزار و ۴۰۰ تن گوشت مرغ، گوسفند و گوساله در در ۸ ماه امسال با قیمت مصوب در استان بوشهر توزیع شده است.

وی به توزیع گوشت مرغ اشاره کرد و گفت: یک‌هزار و ۷۹۸ تن گوشت مرغ منجمد داخلی در ۸ ماه امسال با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار توزیع شده که نسبت به سال قبل ۴۳.۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به تامین و توزیع گوشت قرمز خاطر نشان کرد: در ۸ ماهه اخیر حدود ۶۰۰ تن گوشت قرمز خارجی شامل ۴۹۶ تن گوشت گوساله برزیلی و ۱۰۴ تن گوشت گوسفند استرالیایی در سطح استان بوشهر و شهرستان‌های تابعه توزیع شده است.
موسوی ضمن تأکید بر تأمین اقلام اساسی مردم تا پایان سال بیان کرد: با خرید مرغ تولیدی استان بوشهر با نرخ مصوب، به میزان کافی گوشت سفید و همچنین گوشت قرمز تأمین و در بین مردم توزیع می‌شود.

وی با اشاره به صادرات گوشت از بوشهر به قطر خاطر نشان کرد: اخیراً سرمایه گذاران قطری تمایل نشان داده‌اند که از استرالیا دام زنده خریداری و در بوشهر کشتار و سپس به کشور قطر صادر کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده و انعقاد تفاهم‌نامه، مقرر شد به میزان نیاز استان بوشهر، از گوشت مذکور سهمیه مورد نیاز استان بوشهر دریافت شود که پیش بینی می‌شود توزیع گوشت در سطح استان بهتر و بیشتر از گذشته انجام شود.

انتهای پیام/م

توزیع انواع گوشت دربوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.