قائم مقام معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان از اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار به منظور بروز رسانی فعالیت شرکت نیشکر هفت تپه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یداله مهرعلیزاده قائم مقام معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان در نشستی که امروز چهارشنبه 7 آذرماه با حضور مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در محل استانداری خوزستان به منظور بررسی آخرین وضعیت این شرکت برگزار شد، گفت:30 میلیارد ریال اعتبار به منظور بروز رسانی فعالیت شرکت نیشکر هفت تپه پرداخت شد که امیدواریم با تلاش صورت گرفته، فعالیت عادی این شرکت از فردا پنجشنبه آغاز شود و این شرکت به تولید خود ادامه دهد.

وی درباره بحث بیمه کارگران این شرکت بیان داشت: بیمه کارگران با تامین اجتماعی به مدت یکسال دیگر تمدید شده و هم اکنون این شرکت در وضعیت عادی قرار دارد و فردا پنجشنبه نیز مدیر عامل این شرکت با کارگران یک جلسه تکمیلی در خصوص آخرین وضعیت شرکت برگزار خواهد کرد.

امید اسد بیگی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در این نشست اذعان داشت: تا جایی که امکان دارد در حال پیگیری تامین منابع مالی برای پرداخت حقوق کارگران این شرکت هستیم و با کمک مسئولان تمامی مشکلات این شرکت برطرف خواهد شد.

وی تصریح کرد: معوقات کارگران این شرکت نیز با شروع نخستین روز بهره برداری پرداخت می گردد.

اسدبیگی با اشاره به مطالبات بازنشستگان این شرکت گفت: بازنشستگان این شرکت به 3 گروه تقسیم شده اند، یک گروه از آذر 95 بازنشسته شدند که 2 هزار و 500 میلیون ریال از سنوات آن ها پرداخت نشده، گروه دیگر از بازنشستگان که 364 نفر هستند از اسفند 95 سنوات خود را به ملبغ 225 میلیارد ریال از شرکت طلب دارند و گروه سوم 2 چک به مبلغ 110 میلیارد ریالی به بازنشستگان گروه دوم پرداخت شده و باقی طلب آنها نیز در قالب 2 چک با آغاز فصل بهره برداری پرداخت خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: گروه سوم بازنشستگان نیز از اردیبهشت 96 سنوات خود را از این شرکت طلبکار هستند.

گفتنی است؛ کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در 24 روز در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و معوقات خود تجمع کردند.

انتهای پیام/گ

بررسی مشکلات شرکت نیشکر هفت تپه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار