امام جمعه بروجرد گفت: مسئولان و دولتمردان باید قیمت اجناس در بازار را نظارت و کنترل کند.

لزوم کنترل قیمت اجناس در بازار توسط مسئولانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرداظهارداشت: از مسئولان استانی و شهرستانی تقاضا داریم بر قیمت‌ها نظارت کرده، زیرا تورم و گرانی افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: مردم نظام و انقلاب اسلامی را دوست دارند و پای آرمان‌ها و ارزش‌های آن ایستاده اند.

خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: باید از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع کنیم و ضعف برخی از مسئولان را نباید پای نظام و انقلاب نوشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: جبهه استکبار شکست خورده و آمریکا ضعیف شده و فقط شعار می‌دهد، خروج دلار از معاملات برخی کشور‌ها نشانه افول این کشور است.

وی ادامه داد: مقاومت مردم در مقابل ظلم و ستم با محوریت ملت ایران به عنوان پرچم دار مقاومت اسلامی باعث شکست و افول استکبار جهانی خواهد شد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر قم گفت: این بانوی اسلام آنقدر با تقوا و پاک بود که به او لقب معصوم دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید آیت الله شهید مدرس را الگوی خود قرار دهند که یک تنه در مقابل دشمنان اسلام ایستاد و در این راه به شهادت رسید.

وی اظهارداشت: امام حسن (ع) هیچ گاه با معاویه صلح نکرد و او را به رسمیت نشناخت و برای حفظ کیان شیعه نبرد و جنگ را با او رها کرد.

انتهای پیام/م

مسئولان باید قیمت اجناس در بازار را کنترل کند

برچسب ها: دادگستری ، وکالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.