مرسدس بنز CLA 2020 که یک کوپه چهار درب است قرار است به عنوان یک جایگزین مناسب برای سدان کلاس A در نمایشگاه CES رونمایی شود.

مرسدس CLA به نمایشگاه CES می‌رسد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه بین‌المللی سی‌ای‌اس ( International CES) یک نمایشگاه برای محصولات الکترونیکی مصرفی است. بیشترین کاری که این نمایشگاه انجام می‌دهد این است که نوآوری‌ها در زمینه تکنولوژی را عرضه می‌کند. زمان این نمایشگاه در هفت ژانویه هر سال (نوزدهم دی ماه) است. محل اجرای این نمایشگاه نیز در لاس وگاس ایالت نوادا در ایالات متحده آمریکا است. نکته قابل توجه این نمایشگاه این است که فقط با مجوز می‌توان وارد آن شد و بازید برای عموم ندارد.

اطلاعات مرسدس بنز CLA در سال 2020 شروع به فاش شدن کرده است و دلیل آن این است که تاریخ رسمی رونمایی این خودرو به سرعت در حال نزدیک شدن است.


مرسدس CLA به نمایشگاه CES می‌رسد +تصاویر
این خودرو که CLA نام دارد می‌تواند در اوایل ماه ژانویه آینده برای نخستین بار نمایش داده شود و انتظار می‌رود اولین مراسم رونمایی رسمی آن در نمایشگاه Consumer Electronics Show (CES) 2019 در لاس وگاس برگزار شود.

مرسدس CLA به نمایشگاه CES می‌رسد +تصاویر

مرسدس CLA به نمایشگاه CES می‌رسد +تصاویر

این کوپه چهار درب به عنوان یک جایگزین مناسب برای سدان کلاس A فروخته خواهد شد. به این ترتیب، سیلوئت کمرنگ بدنه این خودرو برای این که آن را اسپرت‌تر از کامپکت‌های دیگر مرسدس نشان دهد، باقی خواهد ماند.

بر خلاف گزارش‌های قبلی، ترمز جدید مرسدس در نسل دوم CLA انجام وظیفه خواهد کرد. این مسئله توسط خودروساز آلمانی حدود یک ماه پیش در پلن رسمی مسیر آینده این شرکت بیان شده بود. این مدل کوپه چهار درب به نوبه خود، بعضی واحدها را از خانواده جدید کلاس A قرض خواهد گرفت. انتظار می‌رود واحدهای بنزینی و دیزلی این خودرو مانند تمام مدل‌های تمام چرخ‌دنده دیگر، معمولی باشد.

مرسدس CLA به نمایشگاه CES می‌رسد +تصاویر

مرسدس CLA به نمایشگاه CES می‌رسد +تصاویر

طرفدارن مرسدس بنز مدت زمانی است که منتظر این خودرو هستند. همین طور که به زمان رونمایی این خودرو نزدیک می‌شویم انتظار آن‌ها کمتر می‌شود.


بیشتر بخوانید:نسل جدید ون‌های میتسوبیشی رونمایی شد +تصاویر


انتهای پیام/

مرسدس CLA در نمایشگاه CES رونمایی می‌شود

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار