نشست همکاری های مشترک حوزه هنری استان اصفهان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان در خصوص برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی امروز ظهر (یکشنبه 11 آذرماه) برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، در این نشست با هدف تعامل برای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در اصفهان برگزار شد جعفرعسگري رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان اصفهان با اشاره به فعالیت های حوزه هنری گفت : خلاء نبود کار گروه هنری اصفهان را ، حوزه هنری استان اصفهان پر کرده است.

شیوه مطالبه گری مردم با شیوه نوین بیان شود

وی ادامه داد : مردم ما نماد مقاومت هستند و سخن مردم باید با زبان هنر گفته شود و مطالبه گری آنان نیز با همین زبان بیان شود و نیاز است که شیوه مطالبه گری مردم با شیوه نوین بیان انجام گیرد. جا دارد که دستگاه های فرهنگی شهر منصفانه به وظایف واقعی خود عمل کنند و عملکرد بسیاری از دستگاه ها باید استانی باشد اما گستره عملکردشان عمدتا محدود و محصور است.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان اصفهان با اشاره به بی انگیزگی دستگاه ها و کارکنان آنها تصریح کرد: آموزش دادن دستگاه ها برای برگزاری نمایشگاه دست آوردهای چهملین سالگرد انقلاب اسلامی نیاز به ایده و اجرا در دهه فجر وبهمن ماه دارد.

عسگری تاکید کرد: در جامعه نیز با توجه به مشکلات موجود اینکه چگونه باید فراخوان برای بزرگداشت مناسبت های انقلابی داده شود و اینکه پذیرش برخی از حرفها در جامعه وجود ندارد می توان امیدبخشی و حرکت را با زبان هنر در مردم دمید.

شعار چهلمین سال انقلاب اسلامی افتخار به گذشته و امید به آینده است

وی با اشاره به نیاز شهرستانها برای اجرای برنامه ها و جشن های انقلاب اسلامی گفت : شعار چهلمین سال انقلاب اسلامی افتخار به گذشته و امید به آینده است، از برنامه های ما در شهرستان ها می توان به اعزام گروه های هنری به شهرستان ها و همچنین گروه های پخش فیلم در روستاها و تجلیل از خانواده ی شهدا اشاره کرد.

برنامه های حوزه هنری استان اصفهان برای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

در ادامه مهدی احمدی فر رئیس حوزه هنری استان اصفهان از برنامه ریزی برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در حوزه هنری خبر داد و گفت : حوزه هنری به تجمیع فعالیت ها و برنامه ریزی با دستگاه های همکار درحوزه فرهنگ و هنر و به انجام تعامل سازنده در اجرای برنامه های این مناسبت خواهد پرداخت و سعی در تجمیع و هم راستاسازی فعالیت ها در شهر و استان اصفهان دارد.

تولید اثرفاخر در حوزه موسیقی و ترانه انقلابی

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در اصفهان توسط حوزه هنری اصفهان ادامه داد : می توان با تجمیع دستگاه های اجرایی شهر در این خصوص برنامه ریزی عملیاتی کرد، سفارش تولید اثرفاخر در حوزه موسیقی و ترانه انقلابی داده شده است که شعرهای آن با رویکرد توصیفی از ارزش ها ارائه می شود. حوزه هنری در حال آهنگسازی برای پنج شعر تولید شده است که در صورت تأمین منابع می تواند قابلیت اجرای استانی داشته باشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.