ظرفیت تولید داروی آستان قدس رضوی را به دو برابر افزایش داده‌ایم/ مشهد ظرفیت تبدیل شدن به مرجعیت علمی و قطب سلامت در منطقه را داردتولیت آستان قدس رضوی گفت:مسئله دارو و توجه به درمان خصوصاً برای اقشار کم درآمد را از اولویت‌های کاری آستان قدس رضوی است.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه دومین کنگره قلب ایران و اروپا که به میزبانی آستان قدس رضوی در بیمارستان فوق تخصصی رضوی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: مشهد  اقتضائات و ظرفیت تبدیل شدن به مرجعیت علمی و قطب سلامت در منطقه را دارد.

وی تصریح کرد: جاذبه حضرت رضا (ع) باعث شده است که بسیاری از پزشکان و متخصصان در شهر مشهد ساکن شوند یا در این شهر برای زیارت حضور یابند و مراکز سلامت مشهد از تخصص آن‌ها بهره‌مند شوند.

تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه معاونت علمی آستان قدس رضوی مأموریت کار دانش بنیان، علمی و فناوری در همه حوزه‌ها به ویژه مسئله سلامت را بر عهده دارد گفت: همکاران ما تلاش می‌کنند از جهت علمی و کار دانش بنیان جایگاه مشهد را ارتقا ببخشند که در واقع ارتقای سلامت کشور است و برگزاری این کنگره‌ها گام‌هایی در جهت تبادل تجربیات و آشنایی جهان با پیشرفت‌های کشور در حوزه سلامت است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: درمانگاه‌هایی را در شهرستان‌های مختلف در دست تأسیس داریم و بنیاد سلامت رضوی در خراسان بزرگ به دنبال کمک به مجمع‌های خیرین و مراکزی است که مشکلاتی در این زمینه دارند.

انتهای پیام//ج.ر
 

افزایش دوبرابری تولید دارو در آستان قدس رضوی برای اقشار کم درآمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.