مدیر عامل بیمارستان رضوی گفت: هدف از برگزاری کنگره بین المللی قلب اروپا و ایران ارتقاء سلامت جامعه و تبادل علمی اطلاعات است.

رضا سعیدی فوق تخصص نوزادان و مدیرعامل بیمارستان رضوی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، در حاشیه همایش بین المللی قلب و عروق ایران و اروپا در مشهد، با اشاره به هدف برگزاری این همایش گفت: در درجه اول هدف این همایش تبادل اطلاعات و دانش علمی، ارائه مقالات توسط سخنرانان و به اشتراک گذاشتن جدید‌ترین اطلاعاتشان در زمینه بیماری‌های قلب و عروق و در مجموع هدف اصلی ما ارتقاء سلامت جامعه است.

وی با بیان برنامه‌های این کنگره تصریح کرد: در این کنگره عمل‌های جراحی قلب زنده با ارتباطات رسانه‌ای بین شهر‌ها و برخی نیز در اتاق‌های عمل بیمارستان در هنگام همایش انجام می‌شود که جراحان مطرح در این عمل‌ها با هم به همکاری می‌پردازند تا در نهایت منجر به تبادل مهارت ، اطلاعات و درمان شود.

مدیر عامل بیمارستان رضوی گفت: از بیش از ١٦ کشور در این همایش حضور خواهند داشت و حدود ٣٠مهمان خارجی را پذیرا هستیم.

سعیدی با اشاره به مشکلاتی که در دعوت متخصصان خارجی داشتیم افزود: عمدتا مسائل سیاسی مشکل اصلی ما بود ، زیرا با ورود متخصصین خارجی به ایران  محدودیت‌های رفت و آمد برایشان ایجاد می شد، اما خوشبختانه توانستیم پذیرای کشور‌های بسیاری در این همایش باشیم.

انتهای پیام//آ. ح


برگزاری دومین کنگره بین المللی پزشکان قلب و اروپا در بیمارستان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.