مدیر مراکز رشد واحد‌های فناور پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از برگزاری ۲ استارت آپ ویکند در بیرجند خبر داد.

هشیار مقدم مدیر مراکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛از برگزاری ۲ استارت آپ ویکند در بیرجند خبر داد.

وی افزود:این استارت آپ ها در بیرجند برگزار خواهد شد که هفته اول اسفند ماه با همکاری شرکت شهرک ها و در هفته سوم همان ماه با همکاری دانشگاه سپیده کاشانی با حضور اکثریت دانشجویان خواهد بود.

هشیار مقدم گفت:در مراکز رشد از هسته های فناور و تیم های استارت آپ در دو مرحله حمایت می کنیم که یک دوره 6 ماهه و یک دوره 3 ساله است و در هر مرحله با توجه به پارامترهایی چون مبتنی بر فناوری بودن،داشتن نوآوری و بازار کار خدمات و تسهیلات متفاوتی ارائه می شود.

مدیر مراکز رشد واحد‌های فناور پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با بیان اینکه تیم ها پس از دوره 6 ماهه وارد رشد می شوند،افزود: این تیم ها باید شرکت خود را ثبت کنند و در این زمینه مشاوره های حقوقی رایگان دریافت می کنند.

وی گفت: 28 آذر ماه یلدای کارآفرینان استارت آپی در برج میلاد تهران برگزار می شود که از شرکت های خود حمایت خواهیم کرد.

هشیار مقدم در خصوص نقش واحد های فناور در رشد اقتصادی و کارآفرینی افزود: این شرکت ها برخلاف سرمایه گذاری حداقلی که دارند از ارزش افزوده بالایی برخوردار هستند زیرا طرز تفکر این تیم ها محصول محور نیست و درصدد رشد شرکت خود هستند که این خود موجب افزایش درآمد و جذب نیرو برای این واحد ها می شود.

انتهای پیام/غ

یلدای کارآفرینان استارت آپی در برج میلاد تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.