صالحی امیری قول مساعد داد تا نگاه مثبتی به برنامه‌های حدادی از سوی کمیته ملی المپیک پیش از المپیک توکیو صورت پذیرد.

تجلیل صالحی امیری از تیمور غیاثی/قول مساعد رئیس کمیته ملی المپیک برای حمایت ویژه از برنامه‌های حدادیبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،پس از حضور مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی به همراه تیمور غیاثی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی در مراسم تشییع جنازه بهزاد کتیرایی رئیس اسبق فدراسیون کاراته آن‌ها تصمیم گرفتند به دیدار صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک بروند تا در رابطه با مشکلات رشته دوومیدانی و از همه مهم‌تر شرایط بوجود آمده برای احسان حدادی در این هفته‌های اخیر به بحث تبادل نظر بپردازند.

در هر صورت پس از صحبت‌های طرفین قرار بر این شد تا طی این هفته یا هفته آینده با مساعدت رئیس کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و در کنار آن فدراسیون دوومیدانی نگاه مثبتی به برنامه‌های حدادی صورت گیرد تا هم سو تفاهمات ایجادشده بین فدراسیون و نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن برطرف شود و هم او بدون هیچ مشکلی و در آرامش کامل در فاصله ۱۸ ماه تا شروع بازی‌های المپیک توکیو تمریناتش را پیگیری کند.

از سوی دیگر در بحبوحه این نشست، صالحی امیری تصمیم گرفت به پاس خدمات ارزنده تیمور غیاثی در این سال‌های اخیر برای ورزش کشور و از سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی تجلیل و تقدیر به عمل بیاورد.

پس از این اتفاق تیمور غیاثی گفت: از اینکه شخص رئیس کمیته ملی المپیک توجه ویژه‌ای به من دارد سپاسگذارم.

او افزود: باید بگویم او هدیه‌ای از طرف خداوند برای ورزش است تا مشکلات را در ورزش کشور کمتر کند و امیدوارم مسئولان قدر چنین آدم‌های زحمت کشی را بیشتر بدانند.

گفتنی است پس از مشکلات بوجود آمده بین مسئولان فدراسیون و احسان حدادی کار به مصاحبه علیه یکدیگر نیز کشیده شد، به طوری که حدادی طی ماه‌های گذشته به صورت جداگانه با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و صالحی امیری دیدار کرد تا با پا در میانی آنان او راحت‌تر برنامه هایش را برای موفقیت در المپیک توکیو دنبال کند.

قرار است روز دوشنبه جلسه هفتگی سازمان تیم ملی دو ومیدانی برگزار و در رابطه با انتخاب مربیان احسان حدادی و حسن تفتیان تصمیم گیری شود. 


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

تکلیف مربیان حدادی و تفتیان دوشنبه مشخص می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار