رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛
به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
ارومیه،ابراهیم شاد قوشچی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اعلام اینکه از بین تماسهای دریافتی از طریق
ستاد ۱۲۵، درصد بسیار کمی از تماسهای تلفنی منجر به انجام
عملیات امداد و نجات میشود، اظهار کرد: در طول روز بیش از ۱۰ فقره عملیات امداد و نجات در سطح شهر ارومیه صورت میگیرد.
وی افزود: در طی روز تعداد بیشماری تماس با سازمان
آتش نشانی شهرداری ارومیه صورت میگیرد که تنها از این تعداد بی شمار درصد بسیار کمی واقعیت داشته و مابقی کسب اطلاعات و مزاحمتهای تلفتی است.
شاد قوشچی تماسهای تلفنی مزاحم را یکی از موانع در انجام هر چه صحیحتر و سریعتر وظایف پرسنلی آتش نشانی شمرد و گفت: متاسفانه با این تماسهای غیر ضروری و مزاحم بیش از ۵۰ درصد از وقت کارشناسان سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه صرف پاسخگویی به این گونه تماسها میشود.
وی بیان کرد: اگر در هر برنامه تلویزیونی مرتبط با موضوع سلامت و
خدمات اجتماعی بتوان به طرق مختلف به موضوعاتی همچون مزاحمتهای تلفنی و عواقب زیانبار آن اشاره کرد بر روند کاهش این مزاحمتها تاثیر گذار باشند.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از جمله مولفههای کاهش مزاحمتهای تلفنی و غیر ضروری را آموزش عمومی، آموزش دانش آموزان و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از طریق رسانههای عمومی عنوان کرد.
انتهای پیام/
ماهانه 300 فقره عملیات امداد و نجات درشهر ارومیه انجام میشود