دبير شوراى عالى انقلاب فرهنگى گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی ودیعه‌ای است که، اما مراحل برای ما داشته‌اند.

انجام دقیق آمایش آموزش عالی؛ بشارت شورا برای سال آینده/ شورای عالی انقلاب فرهنگی ودیعه امام راحل استبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  امروز ۱۹ آذر و روز شورای عالی انقلاب فرهنگی است؛ روزی که برای فناوران و دانش پژوهان علمی کشور مهم است زیرا اسناد مهم علمی کشور و همچنین دستاوردهای فناورانه در این شورا تصویب و مورد بررسی قرار می‌گیرند؛ حدود ۳۰ سال است که این شورا در کشور ایجاد شده و قدم‌های خوبی در راه علمی کشور برداشته و بسیاری از اسناد مهم را تصویب کرده است؛ در روز شورای عالی انقلاب فرهنگی با دبیر این شورا درباره هدف تشکیل آن گفتگو کردیم.

محمد رضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ۱۹ آذر و روز شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: شورا ودیعه امام راحل است و تا به امروز برکات بسیاری برای کشور به ارمغان آورده.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره پیشرفت‌های کشور گفت: تا به امروز پیشرفت‌های مختلفی در حوزه‌های علمی، فرهنگی و تعلیم و تربیت اتفاق افتاده که همه آن‌ها با پشتوانه رهبری و شورای عالی انقلاب بوده است.

تمام دولت‌ها در اجرایی شدن برنامه‌های شورا نقش داشته‌اند

وی درباره نهاد‌های مختلفی که با شورای عالی انقلاب فرهنگی همکاری می‌کنند بیان کرد: از ابتدای انقلاب تمام دولت‌ها در اجرا شدن برنامه‌های شورا نقش داشته اند و به ما کمک کرده‌اند.

مخبر دزفولی ادامه داد: شورای عالی انقلاب فرهنگی جزو نقطه‌هایی است که مورد توجه تمام مسئولان کشور بوده و امیدوار هستیم که این همکاری‌ها ادامه پیدا کند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به علم و فناوری کشور اظهار کرد: امید داریم که امسال هم در حوزه علم و فناوری کار‌های جدیدی انجام و سند‌های مختلفی تدوین و پیشرفت‌های خوبی داشته باشیم.

بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان و اشتغال‌زایی برای آنان به کمک سند انرژی‌های تجدیدپذیر

وی با اشاره به سند انرژی‌های تجدید پذیر گفت: اگر این سند ابلاغ شود انقلابی در استفاده از ظرفیت نخبگان و اشتغال‌زایی برای فارغ‌التحصیلان خواهیم داشت.

مخبر دزفولی درباره سند انرژی‌های تجدیدپذیر اظهار کرد: باید از تکنولوژی‌های مختلف در کنار این انرژی بهره‌مند شد تا پیشرفت خوبی داشت.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به عملکرد شورا بیان کرد: در تمام عرصه‌های علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی مصرانه حضور دارد و بر این نظر است که آمایش آموزش عالی باید با تمام قوا انجام شود و این جزو بشارت‌های شورا برای سال آینده‌است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.