نائب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: برای ما سلامتی کیمیا علیزاده از هر چیزی مهم تر است و موضوعات دیگر در مقابل سلامتی ورزشکار کشورمان اهمیت کمتری دارد.

سروی: سلامتی کیمیا علیزاده از هر چیزی مهم تر استزهرا سروی نائب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در گفت وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط این روزهای کیمیا علیزاده گفت: برای ما سلامتی کیمیا علیزاده از هر چیزی مهم تر است و موضوعات دیگر در مقابل سلامتی  ورزشکار کشورمان اهمیت کمتری دارد.

او در مورد اینکه درمان کامل علیزاده تا چه زمانی به طول خواهد انجامید گفت: فیزیوتراپی و امور درمانی علیزاده تا فروردین ماه سال 98 ادامه خواهد داشت.

سروی در مورد اینکه آیا کیمیا علیزاده می تواند در مسابقات جهانی منچستر 2019 شرکت کند یا خیر گفت: با توجه به عدم حضور او در انتخابی تیم ملی تکواندو با توجه به اینکه مسابقات جهانی اردیبهشت ماه 98 برگزار می شود  متاسفانه از حضور علیزاده برای تیم ملی تکواندو بانوان نمی توانیم استفاده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا امکان این وجود دارد که کیمیا زودتر از زمان مشخص شده بتواند سلامتی کاملش را بدست آورد و به مسابقات جهانی برسد  یا خیر گفت: چون بحث تخصصی است باید بر اساس نظر فیزیوتراپ و پزشک کیمیا علیزاده جلو برویم و نمی توانیم خودسرانه کاری انجام دهیم. بر خلاف میل باطنی مان نمی توانیم از حضور او استفاده کنیم.

سروی در مورد آخرین صحبت هایی که با علیزاده و پزشک او داشته است گفت: شب گذشته با کیمیا علیزاده و پزشکش صحبت کردم، نظر پزشکش این بود که اولویت کیمیا باید کار درمانی او باشد و قطعا برای ما هم کیمیای سالم مهم است.او ابتدا باید  سلامتی اش را بدست آورد و بعد به ورزش حرفه ای برسد.

او در مورد زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: ۲۸ آذر انتخابی تیم ملی است و کیمیا به آن زمان نمی رسد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

صحبت های سروی در مورد کیمیا علیزاده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار