نامزد روزنامه‌نگار منتقد سعودی خواستار محاکمه فوری عوامل و مسئولان جنایت قتل جمال خاشقجی شد.

خدیجه چنگیز: عوامل قتل خاشقجی باید محاکمه شوند/ تصمیمی برای سفر به واشنگتن ندارمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، خدیجه چنگیز، نامزد روزنامه نگار مقتول سعودی با اشاره به لزوم محاکمه عادلانه عوامل قتل خاشقجی گفت با درخواست رئیس جمهور آمریکا برای رفتن به کاخ سفید مخالفت کرده است.

خدیجه چنگیز، نامزد جمال خاشقجی خواستار محاکمه فوری عوامل و مسئولان جنایت قتل وی (خاشقجی) شد. خدیجه در برنامه "ما خفی اعظم" شبکه الجزیره خواستار افشای محل نگهداری جسد خاشقجی شد.

خدیجه چنگیز گفت: "می خواهم ابهامات این مسئله و به طور مشخص، مسئولان آن معلوم شود و عوامل اجرایی این جنایت و کسانی که دستور انجام آن را صادر کردند عادلانه محاکمه شوند تا به مجازاتی که سزاوار آن هستند، برسند. ما به عنوان نزدیکان جمال باید بدانیم جسد کجاست. این حق انسانی ماست."

چنگیز به الجزیره گفت با درخواست دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای رفتن به کاخ سفید مخالفت کرده است. وی افزود در حال حاضر تصمیمی برای سفر به واشنگتن ندارد و این موضوع به تحولات بستگی دارد.

وی افزود هنوز در شوک به سر می برد و با وجود تایید قتل خاشقجی هنوز نتوانسته است با آن کنار بیاید.

خدیجه چنگیز در مصاحبه با الجزیره تصریح کرد با خاشقجی توافق کرده بود تا در همان هفته که وارد کنسولگری عربستان در استانبول شده بود ازدواج کنند. ما برای ازدواج در همان هفته یعنی روز چهارشنبه، پنجشنبه یا جمعه برنامه‌ریزی کرده بودیم. همه چیز به خوبی پیش می‌رفت. اما تقدیر چیز دیگری بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار