سیدمحمد بطحایی گفت: تربیت بدنی برای بانوان به دلیل نبود امکانات و فضای مناسب نسبت به آقایان با محدودیت بیشتری مواجه است.

فضاهای ورزشی در اختیار بانوان فرهنگی قرار می‌گیردبه گزارش  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هیئت دولت   گفت: تربیت بدنی دربین همکاران  فرهنگی  بالاخص بانوان  اهمیت زیادی دارد؛  تربیت بدنی برای بانوان به دلیل نبود امکانات و فضای مناسب نسبت به آقایان با محدودیت بیشتری مواجه است؛ ما در آموزش و پرورش اجرای این مصوبه را اول برای بانوان آغاز کردیم و امکانات، سالن‌ها و فضاهایی را که در اختیار داریم، طبق برنامه ریزی‌ها دو ساعت در هفته  در اختیار بانوان قرار  می‌دهیم.

بطحایی افزود: می‌دانیم که این میزان  برای ورزش بانوان میزان کمی است؛ اما باید به تدریج به این سمت برویم که همکاران عزیزمان به ویژه بانوان با تمرینات بدنی و ورزش، ورزیدگی و سلامت لازم را حفظ کنند.

وزیر آموزش و پرورش  در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اظهارات   وزیر نیرو در رابطه با  برق مصرفی رایگان مدارس که اخیرا سه برابر شده است، گفت: من داده‌های مطمئنی در این رابطه ندارم؛ اما مطمئن هستم که  این اتفاق نمی‌افتد؛  قانون معافیت،  مشروط به رعایت جدول الگوی مصرف است و اگر مدارس بر اساس آن جدول مصرف داشته باشند از پرداخت هزینه  برق معاف می شوند.

بطحایی یادآور شد: بنابراین مدارسی که بیش از الگوی مصرف،  استفاده کرده باشند باید هزینه‌شان را  بپردازند و لذا به نظر می‌رسد که قیدی که در قانون آمده است این موضوع را کنترل می‌کند؛ با این وجود ما موضوع را دنبال می‌کنیم تا خدای ناکرده اسرافی در این زمینه صورت نگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار