فرمانداربافق گفت: بازگشت هر بیمار اعتیاد به روال عادی زندگی، نجات جامعه را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد زاده رحمانی  زاده رحمانی فرمانداربافق،  رئیس شورای اسلامی شهر و برخی از مدیران ادارات خدمات رسان از جمله ادارات، آبفا و آبفار، برق، گاز، مخابرات و غیره با حضور در کمپ ترک اعتیاد پیام آوران بافق از نزدیک مسائل و مشکلات موجود در این کمپ را بررسی و پیرامون رفع آن تصمیم گیری کردند.

زاده رحمانی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از مسئولان این کمپ اقدام آنان در ایجاد این مرکز را ارزشمند توصیف کرد و گفت: تلاش در جهت درمان بیماران گرفتار در بند اعتیاد، اقدامی ارزشمند است که علاوه بر کمک به بهبودی فرد مبتلا، باعث کاهش مسائل و تبعات ناشی از این بیماران در جامعه خواهد شد.

فرمانداربافق افزود: تلاش در جهت درمان بیماران گرفتار اعتیاد اقدامی ارزشمند است که علاوه بر کمک به بهبودی فرد مبتلا، باعث کاهش مسائل و تبعات ناشی از این بیماران در جامعه خواهد شد.
 
وی همچنین پیرامون رفع مسائل و مشکلات موجود در این مرکز، از مدیران ادارات خدمات رسان خواست تا با بازدید از این گونه مراکز  جهت رفع مشکلات و مسائل اقتصادی آنها تلاش کنند.

گفتنی است در پایان این بازدید مقرر شد ادارات خدمات رسان جهت تامین زیر ساخت های لازم  با مشارکت فرمانداری و پیگیری مسئولان،  اقدامتی در رفع مشکلات آنها در این مراکز انجام دهند.

انتهای پیام/ی

توجه ویژه خانواده ها و جامعه به بهبود یافتگان اعتیاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار