نماینده آستان قدس رضوی در تهران خبر داد؛

شکل گرفتن روح تعاون در هر جامعه منجر به همبستگی خواهد شد/اعطای جهیزیه به زوج‌های کم بضاعت

سروری از اعطای جهیزیه به زوج‌های کم بضاعت در استان تهران خبر داد.

اهدای ۱۰۰ پک جهزیه به افراد کم بضاعت در تهران/ توزیع ۳۲۰ پک جهیزیه تا پایان سال/  روح تعاون اجتماعی در جامعه باید شکل بگیردپرویز سروری نماینده آستان قدس رضوی در تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با کمک مرکز خیریه حضرت رقیه (س) و هماهنگی‌های دفتر آستان قدس رضوی در تهران امروز 100 جهیزیه به افرادی که بضاعت مالی کمی دارند، اهدا شد.

نماینده آستان قدس رضوی در تهران افزود: با توجه به برنامه ای که از قبل تهیه شده قرار است ۳۲۰ جهیزیه که شامل اقلام اساسی همچون یخچال، اجاق گاز، ماشین لباس‌شویی و ...است به زوج های جوان در استان تهران اهدا شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تعاون اجتماعی خوبی که صورت گرفته است، توانمندان مالی به کمک افراد نیازمند آمده‌اند و با ایجاد فرهنگ ایثار توانسته اند به نیازمندان اقلامی را اعطا کنند.

سروری با بیان اینکه شکل گرفتن روح تعاون در هر جامعه منجر به ایجاد همبستگی خواهد شد، گفت: از مدت ها قبل افراد با بضاعت کم مالی شناسایی شده اند و جهیزیه اهدایی شامل ۱۳ قطعه لوازم خانگی، وام کمک هزینه ۳ میلیون تومانی است .

وی با بیان اینکه زوج های جوان سه روز  مهمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خواهند بود، گفت: ارزش مالی پک‌های اهدایی ۵ میلیون تومان است.

نماینده آستان قدس رضوی در تهران با اشاره به اینکه بانک ها و مراکزی که از آن‌ها لوازم خانگی را تهیه کرده‌ایم خودشان هم بانی خیر شده اند، خاطرنشان کرد: لوازم خانگی را با قیمت کمتری نسبت به قیمت مصوب در بازار به ما تحویل داده اند و این عمل یک اقدام سراسری در کشور است و با برنامه ریزی مدیران در استان‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار