رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی با موضوع آسیب های اجتماعی خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، «حجت‌الاسلام حسین ورمقانی» از برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی با موضوع آسیب های اجتماعی در سطح مدارس شهرستان در ماههای مهر و آبان گذشته خبر داد و گفت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره با توجه به مشکلات زیادی که در جامعه وجود دارد و جوانان و نوجوانان را درگیر خود کرده اقدام به برگزاری ۲۰ کارگاه های آموزشی کرده است.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره بهترین راه برای مقابله با آسیب های اجتماعی را آموزش و توانمندسازی در دو سطح دانش آموزان و والدین ذکر کردند.
 
وی همچنین با اشاره به طرح ها و برنامه هایی که در حوزه پیشگیری در مدارس اجرا شده بیان داشتند: برای حصول نتیجه مطلوب در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند عزم و مشارکت جدی همه آحاد جامعه هستیم آسیب های اجتماعی یکی از مسائل مهم جامعه را تشکیل می دهد که آموزش مهمترین نقش را در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی به‌ویژه در گروه سنی نوجوانی و جوانی دارد.
 
وی در ادامه بیان داشت: این کارگاه ها با عنوان پیشگیری از اعتیاد، تاب آوری، صیانت از سرمایه های اجتماعی، شناخت رفتارهای پرخطر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و آگاهی بخشی به دانش آموزان و خانواده ها درمدارس این شهرستان دایرشده است

انتهای پیام/م

برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی با موضوع آسیب های اجتماعی در سطح مدارس شهرستان دیواندره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.