سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از ریزش آوارد در یک محل گودبرداری در زعفرانیه خبر داد.

ریزش آوار در محل گودبرداری خیابان زعفرانیه/ آتش‎نشان‌ها یک کارگر را سالم از زیر آوار خارج کردندسید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت13:47 ظهر امروز یک مورد حادثه ریزش آوار در یک محل گودبرداری شده در خیابان زعفرانیه ، خیابان کوهپایه به سامانه 125 سازمان آتشنشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله 2 ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: محل حادثه زمینی به وسعت 400 متر مربع بود که حدود 15 متر گودبرداری شده بود و کارگران در آن مشغول کار بودند که به یک باره یکی از دیواره ها محل گودبرداری ریزش می کند.

سخنگوی سازمان آتشنشانی شهر تهران بیان کرد: زمانی که آتشنشانها به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند که یک نفر از کارگران به طرز خطرناکی از کمر به پایین در زیر آوار گرفتار شده بود.

ملکی بیان کرد: کارگران حاضر در محل قبل از رسیدن آتشنشان ها به محل حادثه تلاش کرده بودند کارگر گرفتار در زیر آوار را خارج کنند که موفق نشدند.

وی گفت:آتشنشان ها توانستند کارگر را سالم از زیر آوار خارج و تحویل عوامل اورژانس دهند و این عملیات ساعت 15:03 به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار