دور رفت مرحله اول لیگ نوجوانان بسکتبال کشور در گروه‌های ششم (F) و هشتم (H) با حضور هفت تیم به میزبانی سنندج و کامیاران عصر روز جمعه ۲۳ آذرماه برگزار شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دور رفت مرحله اول لیگ نوجوانان بسکتبال کشور عصر روز جمعه ۲۳ آذرماه با مشخص شدن تیم‌های اول و دوم دو گروه ششم (F) و گروه هشتم ((H در سنندج پایان یافت.

در این رقابت‌ها که از روز چهارشنبه ۲۱ آذرماه آغاز شده بود تیم‌های حاضر در دو گروه ششم و هشتم به مدت سه روز به صورت متمرکز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در گروه ششم (F) این رقابت ها، تیم های، صدر سنندج، خانه بسکتبال کامیاران، آتی البرز و شهرداری پردیس تهران حضور داشتند که پس از سه روز رقابت تیم آتی البرز در صدر جدول قرار گرفت و تیم خانه بسکتبال کامیاران با دو برد مقابل تیم‌های صدر سنندج با نتیجه ۸۹ – ۸۵ و شهرداری پردیس با نتیجه ۹۶ – ۴۸ و یک باخت مقابل تیم آتی البرز در رده دوم قرار گرفت و تیم‌های صدر سنندج و شهرداری پردیس نیز در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

در نتایج گروه هشتم (H) این رقابت‌ها که با حضور تیم‌های شکلی تهران، آینده سازان غرب سنندج و علوی ایلام برگزار شد، تیم شکلی تهران در صدر جدول و تیم‌های آینده سازان و علوی ایلام در در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

رقابت‌های دور رفت لیگ نوجوانان بسکتبال کشور با حضور ۲۷ تیم در هشت گروه سه و چهار تیمی برگزار می‌شود که استان کردستان در گروه ششم (F) و گروه هشتم (H) این رقابت‌ها در سنندج و کامیاران به مدت سه روز میزبان بود.

تیم‌های صدر سنندج، خانه بسکتبال کامیاران، آینده سازان غرب سنندج و خانه بسکتبال کردستان به عنوان نماینده استان کردستان در این رقابت‌ها حضو دارند.

مرحله اول لیگ بسکتبال جوانان کشور به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود که در نهایت ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود می‌کنند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.