وزارت نفت به حل مشکلات بیمارستان دیر و راه‌اندازی دیگر بخش‌های این بیمارستان کمک می‌کند.

وزارت نفت به توسعه بیمارستان دیر کمک می‌کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر در حاشیه بررسی روند فعالیت بیمارستان امام هادی (ع) دیر با حضور رئیس سازمان بهداشت و درمان شرکت نفت بوشهر گفت: این بازدید در پی نشست مشترک فرماندار شهرستان دیر با مدیر مجتمع پارس جنوبی به منظور بررسی و تامین برخی از نیازمندی‌ها با مشارکت نفت انجام گرفت.

احمد آخوندی با اشاره به کمک‌های نفت به حوزه سلامت شهرستان دیر، افزود: وزارت نفت زمینه ساز راه اندازی بیمارستان امام هادی (ع) دیر و بعضی از زیر ساخت‌های حوزه سلامت در این شهرستان بوده است و اکنون هم انتظار داریم با نگاه ویژه نفت به حوزه پیرامونی، مشکلات تاسیساتی این بیمارستان برطرف شود و شاهد بهره‌برداری دیگر بخش‌های این بیمارستان باشیم.

رئیس سازمان بهداشت و درمان شرکت نفت بوشهر نیز گفت: آماده همکاری با بیمارستان دیر برای حل برخی از مشکلات زیر ساختی و تاسیساتی و فراهم کردن زمینه راه‌اندازی بقیه بخش‌ها هستیم.

دکتر مهرداد حسین زاده همچنین تصریح کرد: تدوین برنامه جامع بیمارستان و برنامه ریزی منسجم، به ارائه مطلوب‌ترین خدمات به جمعیت زیر پوشش کمک شایانی خواهد کرد.

بیمارستان ۵۶ تختخوابی امام هادی (ع) دیر اردیبهشت سال ۹۶ با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

کلنگ ساخت این بیمارستان سال ۶۸ به زمین زده شد و سال ۹۰، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تکمیل این بیمارستان را با حمایت‌های مالی وزارت نفت آغاز کردند.

شهرستان دیر با ۶۱ هزار نفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام/ک

کمک وزارت نفت و حل مشکلات بیمارستان دیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.