رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی گفت: حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی فردا پنج شنبه ۲۹ آذر ماه به استان سفر می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا شاهین فر رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی گفت: طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور روز پنجشنبه، ۲۹ آذرماه جاری از صنایع شهرستان اسفراین بازدید می‌کند.

وی افزود: بازدید از کارخانه‌های لوله گستر اسفراین ، آذین فورج ، قطعه سازی دقیق ، کیمیای صبا و فولاد از برنامه‌های این سفر است و سپس در نشستی با مدیران استان و شهرستان در فرمانداری اسفراین جضور خواهد یافت.

شاهین فر بیان کرد: با توجه به ظرفیت بالای جهاد دانشگاهی در ایجاد چرخه پژوهش تا صنعت و ده‌ها پروژه اتمام یافته کاربردی در مراکز این نهاد و همچنین لزوم ایجاد میانبر علمی و دستیابی به نتایج ملموس در حوزه نوآوری و خدمات پژوهشی در استان ، رئیس جهاد دانشگاهی به همراه هیات بلندپایه علمی برای بررسی و بازدید از صنایع فعال و غیرفعال به شهرستان اسفراین سفر خواهند کرد.

وی گفت: هدف این است تصمیماتی در خصوص فرآیند استفاده از ظرفیت‌های تولید انبوه تحقیقات انجام شده و محصولات به نتیجه رسیده در حد صنعتی و نیمه صنعتی در واحد‌های جهاد دانشگاهی و تولید انبوه آن‌ها در کارخانجات و صنایع شهرستان اسفراین و همچنین در اختیار گذاشتن این ظرفیت پژوهشی برای مطالعات مورد نیاز کارخانجات صنعتی استان برای تولید محصولات پژوهشی اولیه در کارگاه‌های جهاد دانشگاهی و همچنین استفاده از ایجاد کارگاه‌های پایین دستی صنایع موجود در استان بویژه اسفراین اتخاذ شود.

وی بیان کرد: در این سفر یکی از نکات مورد توجه ظرفیت کم نظیر گیاهان دارویی استان و ارتباط این صنعت با پژوهشگاه گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خواهد بود که می‌تواند به عنوان خوشه صنعتی در شهرستان اسفراین مورد توجه قرار گیرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: در این بازدید شریفی زاده معاون هماهنگی جهاددانشگاهی ، رضازاده رئیس پژوهشگاه گیاهان دارویی و فرهمند ، مدیرگروه متالوژی سازمان جهاددانشگاهی تهران و همچنین قوامی نماینده اسفراین حضور خواهند داشت.

انتهای پیام / ب

سفر رئیس جهاد دانشگاهی کشور به خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.