سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: در راستای رسالت بشردوستی ، نوع دوستی و فعالیت های خیر خواهانه هلال احمر جوانان و داوطلبان اصفهانی اقدام به اجرای طرح «یلدانه» با شعار «یلدا برای همه کردند .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهریار انصاری سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان با اشاره به اجرای طرح «یلدانه» با شعار " یلدا برای همه" اظهار کرد: این طرح باهدف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه در استانه شب یلدا در جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد .

وی با بیان اینکه شب یلدا از آداب و سنن قدیمی در ایران اسلامی می‌باشد تصریح کرد: به تبعیت از دستورات خداوند و سفارش نبی اکرم اسلام (ص) و تاسی از سیره ائمه معصومین جوانان و داوطلبان بشر دوست هلال احمر به یاری خانواده‌های محروم و نیازمند شتافتند و شادی هایشان را با آنها تقسیم کردند

انصاری به توزیع بیش از 300 بسته حمایتی به مناسبت شب یلدا بین نیازمندان شناسایی شده اشاره کرد و افزود: این بسته های شامل میوه، شیرینی و شکلات بود .

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان همچنین از برگزاری مسابقه یلدانه بین اعضای جوان این جمعیت خبر داد و گفت : در پایان این برنامه همه میوه ها ، کیک ها و ... تزیین شده که در مسابفه شرکت داده شده بودند ، به حوزه داوطلبان هلال احمر تحویل شد تا با توزیع آن بین نیازمندان گل لبخند را بر لبان آنها بنشانند .

 

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: هلال احمر ، یلدا 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار