سرپرست فرمانداری شادگان از اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار به منظور توسعه گردشگری و ساماندهی اسکله گردشگری روستای رگبه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه کمیته گردشگری شهرستان به ریاست سعید حاجیان، سرپرست فرمانداری شادگان و با حضور سرپرست معاونت سرمایه گذاری و برنامه ریزی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی خوزستان، معاون فرماندار شادگان، مسئول دفتر نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، بخشداران خنافره و دارخوین، رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان، سرپرست اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان، سرپرست اداره راه و شهرسازی شادگان، رئیس محیط زیست این شهرستان و کارشناسان واحدهای امور اجتماعی و دفتر فنی فرمانداری شادگان با محوریت بررسی مناطق گردشگری مورد نظر روستاهای صلیحاویه، صراخیه، رگبه و بندر تجاری شادگان در محل فرمانداری برگزار شد.

سعید حاجیان، سرپرست فرمانداری شادگان، در این جلسه با اشاره به تقویت ظرفیت های موجود در شهرستان گفت: 5 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه گردشگری و ساماندهی اسکله گردشگری روستای رگبه اختصاص یافت.

وی همچنین به ظرفیت گردشگری آبی در روستای صلیحاویه و استعدادهای بالقوه موجود و موقعیت روستا در مسیر اتوبان آبادان-اهواز و راهیان نور و مهمانان نوروزی و غیره اشاره کرد و افزود: بخشداری دارخوین نسبت به ارائه طرح مطالعاتی دریاچه گردشگری روستای صلیحاویه به اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اقدام نمایند.

حاجیان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های گردشگری منطقه در راستای توسعه اشتغال شهرستان، بیان داشت: بندر تجاری شادگان و بخش خصوصی در جهت راه اندازی سایت گردشگری در بندر شادگان همکاری لازم را داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان پیگیری و تامین اعتبارات احداث ساختمان اداره میراث فرهنگی و گردشگری شادگان و لایروبی اسکله گردشگری رگبه و غیره را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/گ

اختصاص اعتبار به منظور توسه گردشگری در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار