نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل و بهره‌برداری فاز اول پارک فدک و صنعت گردشگری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  فریدون حسنوند، نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز فصلی نو در توسعه اندیمشک با نام وحدت و سازندگی آغاز شده و این جریان ایجاد شده که اندیمشک را به سوی سرافرازی همانند دز زلال، کرخه خروشان و دوکوهه با افتخار، موفق کند.

وی گفت: خوزستان داری محرومیت و نیازهای گسترده‌ای است که برای توسعه این استان همه باید تلاش و با طرح و برنامه، اقدام کنیم و با توجه به ظرفیت های گسترده خوزستان، بستر توسعه و جذب سرمایه گذاری در استان تسهیل شود.

حسنوند بیان داشت: پارک کوهستانی فدک به مساحت ۵۰۰ هکتار را یک گام بلند برای توسعه گردشگری اندیمشک و خوزستان است.

وی، تکمیل و تجهیز پارک کوهستانی فدک و دریاچه آن، احداث پیست موتور سواری، پیست اسب دوانی و دیگر طرح‌های عمرانی و رفاهی در نظر گرفته شده برای توسعه اندیمشک را از جمله این اقدامات مهم برای توسعه گردشگری در اندیمشک دانست.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری فاز اول پارک فدک در اندیمشک تخصیص یافته است، گفت: پیش بینی انجام گرفته حاکی از حضور 5 میلیون نفری مهمانان نوروزی در اندیمشک بوده و برای آن که شهرستان برای ورود مهمانان نوروزی آماده شود باید به نیازهای شهرستان بیشتر توجه کرد.

 انتهای پیام/م

۴۰۰ میلیارد ریال برای صنعت گردشگری اندیمشک تخصیص داده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.